Przetargi.pl
Dostawa kruszyw

Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-480 Karczew, ul. Bohaterów Westerplatte 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7806421 , fax. 022 7806421
  • Data zamieszczenia: 2016-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie
    ul. Bohaterów Westerplatte 1 1
    05-480 Karczew, woj. mazowieckie
    tel. 022 7806421, fax. 022 7806421
    REGON: 01484859300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszyw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 4.1.1. CZĘŚĆ I dostawa kruszyw: dolomitu dewońskiego frakcji 2-8 w ilości 1850 ton dolomitu dewońskiego frakcji 8-16 w ilości 1550 ton dolomitu dewońskiego frakcji 4-31,5 mm w ilości 600 ton CZĘŚĆ II 4.1.3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: płukanej i sortowanej pospółki w ilości 2500 ton wykorzystywanej do produkcji masy mineralno-asfaltowej (1800 ton) oraz na warstwy odsączające i pobocza (700 ton). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142122002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji pojedynczego zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-otwocki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach