Gmina Rusiec ogłasza przetarg
- Adres: 97-438 Rusiec, ul. Wieluńska 35
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-43 6766011 , fax. 0-43 6766290
- Data zamieszczenia: 2009-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rusiec
ul. Wieluńska 35 35
97-438 Rusiec, woj. łódzkie
tel. 0-43 6766011, fax. 0-43 6766290
REGON: 73093470800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup kostki brukowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, załadunek i rozładunek wraz z dostawą na teren Gminy Rusiec: - kostki brukowej betonowej grafitowej wibroprasowanej grubości 8 cm typu Holland - 100,5 m?; - krawężników betonowych wystających o wymiarach 100x15x30cm - 33mb; - obrzeży betonowych o wymiarach 100x20x6cm - 33mb; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wnosi wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lu czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 3) Wzór umowy; 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych: 1) Aktualny wypis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów; 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rusiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kostki brukowej na 2016 r.
Dodano: 2016-03-17 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BETONOWYCH NA BUDOWĘ CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY DZIAŁOSZYN
Dodano: 2016-02-25 - Zakup materiałów brukowych wraz z dostawą do miejsca siedziby zamawiającego i rozładunkiem HDS-em, do zadań drogowych i chodnikowych, zgodnie z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi
Dodano: 2016-02-22 - Dostawa materiałów brukowych dla Powiatu Radomszczańskiego w roku 2015.
Dodano: 2015-07-15 - Dostawa materiałów chodnikowych
Dodano: 2015-04-02 - Dostawa kostki brukowej na 2015 r.
Dodano: 2015-03-20 - Zakup materiałów chodnikowych i drogowych wraz z dostawą do miejsca siedziby zamawiającego i rozładunkiem HDS-em, do zadań drogowych i chodnikowych, zgodnie z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi
Dodano: 2015-03-05 - Dostawa elementów betonowych przeznaczonych na przebudowę i remont chodników zlokalizowanych w ciągach dróg powiatowych położonych w granicach administracyjnych Powiatu Poddębickiego
Dodano: 2014-06-13 - Dostawa materiałów brukowych dla Powiatu Radomszczańskiego w roku 2014
Dodano: 2014-04-16 - Dostawa kostki brukowej na 2014 r.
Dodano: 2014-03-18