Powiat Radomszczański ogłasza przetarg
- Adres: 97-500 Radomsko, ul. Leszka Czarnego 22
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6834509 , fax. 044 6834192
- Data zamieszczenia: 2014-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Radomszczański
ul. Leszka Czarnego 22 22
97-500 Radomsko, woj. łódzkie
tel. 044 6834509, fax. 044 6834192
REGON: 59064844500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.radomszczanski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów brukowych dla Powiatu Radomszczańskiego w roku 2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów brukowych dla Powiatu Radomszczańskiego w roku 2014 w następujących ilościach: a) kostki brukowej HOLLAND gr. 6 cm (szara) w ilości 4200 m2, b) kostki brukowej HOLLAND gr. 8 cm (szara) w ilości 300 m2, c) kostki brukowej HOLLAND gr. 8 cm (kolor) w ilości 2200 m2, d) krawężników 15x30x100 w ilości 3500 m, e) obrzeży 6x20x100 w ilości 3700 m. UWAGA: Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów brukowych podane w pkt. 1 są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości materiałów brukowych. 2. Przedmiot zamówienia dostarczany przez Wykonawcę musi odpowiadać normom PN-EN 1338 oraz PN-EN 1340. 3. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy, o którym mowa w pkt 1 własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsca wskazane przez Zamawiającego. 2. Przedmiot umowy, będzie dostarczany w częściach, każdorazowo na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego, przesłanego faksem lub drogą elektroniczną, w którym zostaną określone rodzaj i ilość materiałów brukowych oraz termin i miejsce dostawy. Termin dostawy określony w zleceniu nie może być krótszy niż siedem dni. 3. Każdorazowo w zleceniu Zamawiający określi ładowność środka transportu, jakim ma być dostarczony przedmiot umowy objęty zleceniem. Ładowność środka transportu każdorazowo uzależniona będzie od parametrów technicznych drogi oraz możliwości dojazdu do placu budowy. 4. Wykonawca dokona odbioru palet po każdorazowym wykonaniu zlecenia Zamawiającego, we własnym zakresie i na własny koszt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 . Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt IV.4.4). 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO S.A. w Radomsku: Nr rachunku: 07 1240 3132 1111 0010 3931 6944 z dopiskiem: Wadium - Dostawa materiałów brukowych dla Powiatu Radomszczańskiego w roku 2014. Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 3 ppkt 2) - 5) wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria Ogólna p. 27 (parter) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem WADIUM. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Dostawa materiałów brukowych dla Powiatu Radomszczańskiego w roku 2014. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.radomszczanski.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kostki brukowej na 2016 r.
Dodano: 2016-03-17 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BETONOWYCH NA BUDOWĘ CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY DZIAŁOSZYN
Dodano: 2016-02-25 - Zakup materiałów brukowych wraz z dostawą do miejsca siedziby zamawiającego i rozładunkiem HDS-em, do zadań drogowych i chodnikowych, zgodnie z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi
Dodano: 2016-02-22 - Dostawa materiałów brukowych dla Powiatu Radomszczańskiego w roku 2015.
Dodano: 2015-07-15 - Dostawa materiałów chodnikowych
Dodano: 2015-04-02 - Dostawa kostki brukowej na 2015 r.
Dodano: 2015-03-20 - Zakup materiałów chodnikowych i drogowych wraz z dostawą do miejsca siedziby zamawiającego i rozładunkiem HDS-em, do zadań drogowych i chodnikowych, zgodnie z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi
Dodano: 2015-03-05 - Dostawa elementów betonowych przeznaczonych na przebudowę i remont chodników zlokalizowanych w ciągach dróg powiatowych położonych w granicach administracyjnych Powiatu Poddębickiego
Dodano: 2014-06-13 - Dostawa kostki brukowej na 2014 r.
Dodano: 2014-03-18 - Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem (dostawa oraz rozładunek do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego należy do Wykonawcy w ramach zaproponowanej ceny ofertowej) materiałów chodnikowych dla potrzeb Miasta i Gminy Działoszyn.
Dodano: 2014-03-14