Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6641526, 6641210 , fax. 042 6641112
- Data zamieszczenia: 2014-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104 104
90-926 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6641526, 6641210, fax. 042 6641112
REGON: 00430800200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.uw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup dla Placówki Straży Granicznej w Łodzi, urządzeń niezbędnych do kontroli osób przylatujących i wylatujących z terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w ramach projektu nr FGZ-12-3115 Fundusz Granic Zewnętrznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup dla Placówki Straży Granicznej w Łodzi, urządzeń niezbędnych do kontroli osób przylatujących i wylatujących z terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w ramach projektu nr FGZ-12-3115 Fundusz Granic Zewnętrznych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części - trzy. Część I - zakup sprzętu specjalistycznego przenośne urządzenie do kontroli dokumentów - 5 szt. stacjonarne urządzenie do sprawdzania autentyczności dokumentów - 5 szt. system informatyczny o zabezpieczeniach w paszportach - 3 licencje. Część II - zakup sprzętu komputerowego zestaw komputerowy stacjonarny - 10 szt. drukarka kolorowa przenośna - 1 szt. skaner wysokiej rozdzielczości - 3 szt. drukarka kolorowa do drukowania wiz - 1 szt. Część III - zakup sprzętu fotograficznego Makro obiektyw do aparatu fotograficznego Nikon D300 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1, Nr 2 i Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 4. Wykonawca w ramach umowy będzie musiał dostarczyć zamówiony sprzęt oraz oprogramowanie na koszt własny do Placówki Straży Granicznej w Międzynarodowym Porcie Lotniczym Łódź im. Wł. Reymonta Sp. z o.o., ul. Gen. Stanisława Maczka 35, 94 - 328 Łódź. 5. Wykonawca zapewni przeglądy gwarancyjne przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami producenta przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca musi zapewnić serwis gwarancyjny przedmiotu zamówienia tj. podjąć naprawę awarii najpóźniej w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia i wykonać naprawę najpóźniej w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. 7. Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązuje się do odebrania uszkodzonego sprzętu z Placówki Straży Granicznej w Międzynarodowym Porcie Lotniczym Łódź im. Wł. Reymonta Sp. z o.o., ul. Gen. Stanisława Maczka 35, 94 - 328 Łódź i dostarczenia go po naprawie na koszt własny, w przypadku braku możliwości naprawy przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego. 8. Umieścić na dostarczonym w ramach realizacji umowy sprzęcie, informacji dotyczącej źródła finansowania projektu. Informacja ta musi być umieszczona w widocznym miejscu. Fakt współfinansowania sprzętu ze środków Funduszu Granic Zewnętrznych musi być potwierdzony poprzez zamieszczenie odpowiednich informacji (wraz z logo) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku Nr 3 do umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.eu lub www.lodz.uw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu komputerowego składającego się z: komputera stacjonarnego, komputera przenośnego, drukarki oraz urządzenia wielofunkcyjnego (2 zadania) dla Starostwa Powiatowego w Brzezinach
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej w Łodzi - 2
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa Komputerów
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-04-28 - Zakup sprzętu informatycznego dla Zarządu Dróg i Transportu
Dodano: 2016-04-27 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-03-08 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego wraz z oprogramowaniem dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji w trzech zadaniach częściowych
Dodano: 2016-03-02 - Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Maz.
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-12-08