Przetargi.pl
Dostawa elementów betonowych przeznaczonych na przebudowę i remont chodników zlokalizowanych w ciągach dróg powiatowych położonych w granicach administracyjnych Powiatu Poddębickiego

Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, ul. Łęczycka 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 678 78 00 , fax. 43 6782701
  • Data zamieszczenia: 2014-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach
    ul. Łęczycka 16 16
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 43 678 78 00, fax. 43 6782701
    REGON: 73093482600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poddebicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów betonowych przeznaczonych na przebudowę i remont chodników zlokalizowanych w ciągach dróg powiatowych położonych w granicach administracyjnych Powiatu Poddębickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaży oraz dostarczenie Zamawiającemu elementów betonowych wraz z rozładunkiem: - kostki betonowej wibroprasowanej gr. 60,0mm, szarej, prostokątnej 200x100mm, niefazowanej w ilości do 4 730,0 m2; - kostki betonowej wibroprasowanej gr. 80,0mm, kolor, prostokątnej 200x100mm, niefazowanej w ilości do 1 870,0 m2; - krawężnika szarego 1000x300x150mm w ilości do 2 970,0 m; - obrzeża szarego 1000x200x60mm w ilości do 2 640,0 m. Zaleca się, aby Wykonawcy zapoznali się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokonali oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Dostawa będzie następowała sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do odebrania całości zamówionej ilości elementów betonowych, lecz nie później niż do dnia 31 grudnia 2014 r. Zamawiający każdorazowo uzgadniać będzie telefonicznie lub faksem z Wykonawcą, ilość z danego asortymentu i termin dostawy, na co najmniej 5 dni przed żądaną datą dostawy. Zamawiający ma prawo kupić elementy betonowe w mniejszej lub większej ilości niż określone powyżej, stosownie do swoich aktualnych potrzeb. Odbioru dostarczonej partii elementów betonowych dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. Z czynności odbioru partii sporządzony zostanie protokół odbioru częściowego. Odbioru robót dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego w obecności Wykonawcy. Dostawa elementów betonowych będzie wykonywana w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Poddębicach tj. od poniedziałku do piątku w godz. 800 - 1600. Miejsce dostawy obejmuje teren Powiatu Poddębickiego. Zamawiający nie dysponuje miejscem do składowania elementów betonowych, dlatego też. Wykonawca powinien zapewnić składowanie gotowych elementów u siebie do czasu realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu palet w terminie 12 miesięcy liczonego od dnia ostatniej dostawy. Wykonawca jest zobowiązany do bezpłatnej wymiany wadliwych wyrobów na wolne od wad w terminie 7 dni od daty zgłoszenia wady. W przypadku ujawnienia wad dostarczonych elementów betonowych w trakcie ich eksploatacji (po wbudowaniu), Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszelkich kosztów związanych z ich wymianą i wbudowaniem. Elementy betonowe winny posiadać certyfikaty, atesty, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w polskich normach lub aprobatą techniczną Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań użytkowych. Wykonawca przedłoży gwarancję producenta na dostarczony produkt na okres nie krótszy niż 36 miesięcy Wykonawca, który w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1ustawy Pzp., powołuje się zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., zobowiązany jest do podania nazw(firm) tych podmiotów oraz zobowiązany jest do jego zatrudnienia w charakterze Podwykonawcy. Zmiana takiego Podwykonawcy musi być uzasadniona na piśmie przez Wykonawcę i wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 14 dni od daty przedłożenia propozycji, wyłącznie wtedy, gdy nowo wskazany Podwykonawca spełniał będzie warunki postawione przez Zamawiającego na etapie postępowania o zamówienie publiczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000.00 PLN (słownie: sześć pięć tysięcy złotych 00/100 PLN). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach nr 54 9263 0000 0004 3850 2000 0002 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 320, III piętro w Wydziale Finansowym Starostwa Powiatowego w Poddębicach. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty/wniesienia wadium proponuje się dołączyć do oferty. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poddebice.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach