Przetargi.pl
Zakup koparki z funkcją ładowania, wraz z osprzętem

Gmina Brzeg Dolny ogłasza przetarg

  • Adres: 56-120 Brzeg Dolny, Kolejowa 29
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71/3195117
  • Data zamieszczenia: 2023-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg Dolny
    Kolejowa 29
    56-120 Brzeg Dolny, woj. dolnośląskie
    tel. 71/3195117
    REGON: 931934934
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup koparki z funkcją ładowania, wraz z osprzętem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparki z funkcją ładowania, wyprodukowanej najpóźniej w roku 2022, wraz z osprzętem. Pojazd służyć będzie do usuwania tzw. „dzikich wysypisk”.2. Szczegółową specyfikację pojazdu określa załącznik nr 1 do SWZ: Parametry techniczne koparki.3. Pozostałe wymagania Zamawiającego:1) koparka musi posiadać certyfikat zgodności i jakości CE;2) wykonawca gwarantuje, że przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, wolny od wad;3) warunki gwarancji:a) serwis koparki realizowany będzie w całości przez Autoryzowaną Stację Serwisową Producenta,b) serwis gwarancyjny i przeglądy okresowe w okresie gwarancji będą świadczone w miejscu postoju koparki nieodpłatnie (w tym dojazd) z wyjątkiem materiałów podlegających okresowej wymianie;c) podjęcie czynności naprawczych maszyny w okresie gwarancyjnym nastąpi w czasie do 48h od momentu zgłoszenia uszkodzenia, a zakończenie naprawy nastąpi maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia. Jeśli upływ terminu 48 godzin, o którym mowa w zdaniu poprzednim nastąpi w dzień wolny od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy, Wykonawca przystąpi do podjęcia realizacji naprawy w najbliższym dniu roboczym następującym po dniu wolnym od pracy, w którym upłynął termin 48 godzin,4) wraz z maszyną wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty:a) kartę gwarancyjną,b) instrukcję obsługi zawierającą elementy dotyczące bezpiecznego użytkowania w języku polskim,c) instrukcję konserwacji wraz z listą części zamiennych w języku polskim,d) oświadczenie, o tym, że jest producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta zapewniającym serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.5) Warunki dostawy koparki:a) dostawa nastąpi w dniu roboczym, w godzinach od 8:00 do 14:00, na adres: ul. Urazka 6C, 56-120 Brzeg Dolny, gdzie nastąpi odbiór końcowy,b) o dacie i godzinie dostawy Wykonawca poinformuje Zamawiającego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem,c) wykonawca dostarczy pojazd na własny koszt i ryzyko; ponosi on odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy, w szczególności w trakcie jego transportu, aż do chwili podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego,d) koparka zostanie dostarczona na lawecie z pełnym zbiornikiem paliwa oraz uzupełnionymi płynami eksploatacyjnymi,e) w dniu dostawy wykonawca przeprowadzi szkolenia praktycznego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego dla 2 operatorów w zakresie: bhp, obsługi i eksploatacji, konserwacji przedmiotowego pojazdu oraz wystawi zaświadczeń imiennych dla przeszkolonych operatorów upoważniających do wykonania obsługi, eksploatacji i konserwacji przedmiotowego pojazdu.4. Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia. Równolegle z okresem gwarancji biegnie okres rękojmi. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres min. 24 miesięcy oraz czas pracy maszyny min. 3000 motogodzin (mtg) – w zależności co pierwsze nastąpi, licząc od dnia protokolarnego odbioru pojazdu bez uwag. Wydłużenie okresu gwarancji będzie punktowane w ramach kryteriów oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43261000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania należy wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 0/100).2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Oborniki Śląskie Oddział Brzeg Dolny nr 25 9583 1022 0100 0130 2001 0015. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje data i godzina uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.4. Jeżeli wadium wnoszone jest w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu, wraz z ofertą, oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta.5. W przypadku zamiaru wniesienia wadium w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, musi ono spełniać następujące wymogi:1) musi być wystawione na Gminę Brzeg Dolny, ul. Kolejowa 29, 56-120 Brzeg Dolny;2) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert;5) nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta.6. Szczegółowe postanowienia dot. wadium zawiera rozdział 10 SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach