Przetargi.pl
Polepszenie jakości utrzymania dróg powiatowych poprzez dosprzętowienie parku maszynowego Zarządu Dróg Powiatowych w Trzebnicy. Leasing operacyjny z opcją wykupu 1 szt. fabrycznie nowej koparki kołowej wraz z osprzętem.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 55100 Trzebnica, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 873 090 , fax. 713 873 090
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Wrocławska 9
    55100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. 713 873 090, fax. 713 873 090
    REGON: 93271204100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drogi.trzebnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Polepszenie jakości utrzymania dróg powiatowych poprzez dosprzętowienie parku maszynowego Zarządu Dróg Powiatowych w Trzebnicy. Leasing operacyjny z opcją wykupu 1 szt. fabrycznie nowej koparki kołowej wraz z osprzętem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Polepszenie jakości utrzymania dróg powiatowych poprzez dosprzętowienie parku maszynowego Zarządu Dróg Powiatowych w Trzebnicy. Leasing operacyjny z opcją wykupu 1 szt. fabrycznie nowej koparki kołowej wraz z osprzętem. Dostawa w formie leasingu fabrycznie nowej koparki kołowej wraz z osprzętem – 1 sztuki. Rok produkcji koparki: 2017 Rok produkcji osprzętu (tj. muczer, kosiarka bijakowa) nie wcześniej niż w 2017 r. Warunki Leasingu: Leasing operacyjny rozliczany w walucie Złoty polski Liczba rat leasingowych 35 + opłata wstępna Okres leasingu 36 miesięcy Wartość wpłaty wstępnej 0 % wartości brutto dla koparki, 5 % wartości brutto dla mulczera 10 % wartości brutto dla kosiarki bijakowej Wartość wykupu koparki wraz z osprzętem po zakończonej umowie leasingu 1 % Postanowienia dodatkowe: − Zaoferowana koparka kołowa wraz z osprzętem jest formalnie nowa, jak również wszystkie podzespoły i elementy są formalnie nowe. − Zaoferowana koparka kołowa w żadnym elemencie nie była i nie jest uszkodzona i jest dopuszczona do ruchu przez właściwy organ. Koparka kołowa wraz z osprzętem. UWAGA: koparka wraz z osprzętem winna być dostarczona w całości z kompatybilnym sprzętem umożliwiającym pracę bez ponoszenia dodatkowych kosztów dostosowania współpracujących części. Nie dopuszcza się ofert częściowych. 1. Koparka kołowa. 1. Fabrycznie nowa koparka kołowa. Rok produkcji 2017. 2. Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności nie większej niż 4.4 l, 4 cylindrowy, - moc minimalna 81kW czyli 109 KM, - waga maszyny 11-12 ton. - moment obrotowy min. 516 Nm przy 1500 obr. Min., - zgodny z europejskim standardem emisji spalin poziom T4Final lub nowszy, - silnik w technologii bez filtra cząstek stałych DPF, - silnik umieszczony poniżej wieńca obrotu koparki. 3. Minimalna wydajność pompy hydraulicznej roboczej: 158 l/min, - ciśnienie układu hydraulicznego nie mniej niż 280 bar, - elektronicznie sterowany układ korzystający z dwóch pomp tłokowych o zmiennym wydatku oraz dwóch pomp zębatych dla układu kierowniczego, hamulcowego i chłodzenia, - filtr na układzie hydraulicznym powrotnym wychwytujący cząstki do 10 mikronów, - układ kierowniczy hydrauliczny z trybami 4 kół skrętnych, 2 kół skrętnych i tzw. Tryb „kraba”, - serwosterowanie układem hydraulicznym zapewniające szybkie cykle pracy maszyny oraz duży komfort pracy operatora, możliwość przełączania sterowania ISO/SAE. 4. Rozstaw osi 2 600 mm - 2 700 mm, - szerokość z oponami 2 400 mm – 2 430 mm. - prześwit pod pojazdem 295 mm – 350 mm, - niezależnie sterowane podpory z przodu maszyny, - lemiesz spycharkowy z tyłu maszyny, - stabilizatory/podpory sterowane niezależnie z przodu maszyny, 5. Nośność osi 14 ton, - wahania tylnej osi +/- 8 stopni. 6. Napęd hydrostatyczny z silnikiem tłokowym i przekładnią bezstopniową, - wydajność pompy hydraulicznej do zasilania układu jezdnego min 180 l/min przy 2200 obr./min, - ogumienie 8-krotne (koła bliźniacze - opony bliźniacze), opony nowe z roku produkcji 2017, - napęd na 4 koła. 7. Zbiornik paliwa nie mniejszy niż 160 l. 8. Minimalna prędkość jazdy 35 km/h. 9. Hydrauliczny układ hamulcowy, dwuobwodowy układ hamulcowy. 10. Klimatyzacja kabiny automatyczna. 11. Kabina spełniająca normy ROPS/FOPS. - drzwi otwierane, - kabina wyposażona w otwieraną szybę, - fotel operatora z regulacją oraz pełnym podparciem kręgosłupa, pneumatyczny, z podgrzewaniem oraz pasem bezpieczeństwa, - lusterka zewnętrzne, - oświetlenie wnętrza kabiny, - oświetlenie zewnętrzne – przód, tył, boki maszyny, - przednie i tylne światła pozycyjne przystosowane do poruszania się po drogach publicznych, - wycieraczka szyby przedniej, - licznik motogodzin. 12. Max głębokość kopania 4160 mm, - max zasięg kopania 7770mm, - siła skrawania łyżki min. 60kN, - siła zrywania ramienia min. 42kN, - ruchome obrotowe (na boki) ramię koparki w zakresie 120 stopni, - ramię trójdzielne typu TAB. 13. System amortyzacji ramienia koparkowego (SRS). 14. Zawory bezpieczeństwa (zamki hydrauliczne) na siłownikach ramienia koparkowego, - szekla do podnoszenia na łączniku łyżki koparkowej. 15. Instalacja do młota, łyżki skarpowej uchylnej, chwytaków, - min. jedna instalacja dwukierunkowa o wydajności min. 100 l/min i jedna instalacja dwukierunkowa o wydajności min 55 l/min. 16. Trzy tryby pracy maszyny pozwalające na ustawienie obrotów silnika i wydajności układu hydraulicznego w zależności od wykonywanej pracy - komputer z 7” wyświetlaczem kolorowym pozwalający na ustawianie parametrów pracy maszyny, diagnostykę serwisową oraz programowanie dodatkowych narzędzi takich jak np.: młot hydrauliczny. 17. Układ elektryczny 12V, przewody elektryczne w pancerzach zabezpieczone przed wilgocią wg normy IP69, alternator 150A, akumulator 12V o zwiększonej pojemności, - radio z zestawem głośnomówiącym pod telefon, - kompletna instalacja elektryczna zgodna z przepisami homologacyjnymi. 18. Katalog części zamiennych. 19. Deklaracja zgodności CE. 20. Dokumentacja Techniczno – Ruchowa w języku polskim. Maszyna wraz certyfikatami zezwalającymi na jej eksploatacje w Polsce wraz upoważnieniem do wydawania tego typu dokumentów. 21. Instrukcja obsługi w języku polskim. 22. Fabryczny system telemetryczny z wykorzystaniem systemu GPS i podglądem co najmniej miejsca położenia maszyny, spalania, i trybów pracy z abonamentem na min 36 miesięcy w cenie oferty. 23. Wyposażenie dodatkowe/osprzęty: pulsujące światło ostrzegawcze pomarańczowe – belka świetlna ledowa z logo ,,ZDP TRZEBNICA'', gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, dźwiękowy sygnał biegu wstecznego, klucz do kół, wyprowadzona instalacja do szybkozłącza hydraulicznego + szybkozłącze hydrauliczne, wyprowadzona instalacja do narzędzi ręcznych, łyżka skarpowa uchylna hydraulicznie szer. 1 500 mm, łyżka koparkowa szer. 60 cm, widły do palet montowane na szybkozłączu hydralicznym, zaczep automatyczny do podczepienia przyczep zamontowany na lemieszu + wyjście hydrauliczne i elektryczne pod przyczepę, łyżka przedsiębierna ładowarkowa typu ,,krokodyl''. 24. Zamawiający wymaga aby gwarant w ramach złożonej oferty Wykonawcy, zapewnił Zamawiającemu reakcję autoryzowanego serwisu w ciągu maksymalnie 48 godzin (w dni robocze) od pisemnego (fax, mail) zgłoszenia awarii i zobowiązał się do usunięcia awarii w okresie gwarancyjnym, w ciągu maksymalnie 14 dni od momentu przyjazdu do siedziby. Odległość od serwisu do Zamawiającego nie więcej niż 40 km. 25. Gwarancja: min. 36 miesiące od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Zamawiający szacuje ilość pracy maszyny w ciągu roku na ok. 1 750 mth w ciągu trzech lat będzie więc wynosić ok. 5 250 mth. 26. Szkolenie operatorów wraz z instruktażem praktycznym w zakresie prac wykonywanych przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (minimum 4 h). 2. Osprzęt do koparki: a) głowica do koparki w postaci mulczera do usuwania zakrzaczeń przydrożnych. Rok produkcji: 2017 r. Fabrycznie nowa. Mulczer leśny z zębami stałymi widiowymi przystosowanymi do zamontowania na hydraulicznym ramieniu koparki o masie od 11 do 12 Ton. Szerokość robocza: 160 cm +/- 10 cm. Szerokość całkowita: 188 cm +/- 10 cm. Ilość noży widiowych: min. 28 szt. Waga: 620 kg + 70 kg lub -20 kg. Ilość pasków napędowych: 5 szt. z dopuszczeniem, że będą uzębione, Głębokość pracy: min. 9 cm. Zdejmowane płozy. Max średnica materiału: 30 cm. Mulczer musi mieć możliwość mulczowania zakrzaczeń do średnicy 30 cm. Wydatek oleju: 70-100 l/min. Ciśnienie oleju: 180-200 bar. Mocowanie na koparkę. Hydrauliczne otwierane drzwi do wyrzutu materiału. Blacha poszycia głównego tj. blacha zewnętrzna obudowy: grubości min. 12 mm. Płyta montażowa z blachy o grubości min. 10 mm. Głowica musi posiadać specjalne zabezpieczenie osłonami w celu umożliwienia bezpiecznej pracy na drogach. Klapa hydrauliczna. Dokumentacja techniczno-ruchowa w języku polskim oraz katalog części zamiennych. Deklaracja zgodności z wymaganiami znaku CE. Instrukcja obsługi w języku polskim. Certyfikaty zezwalające na eksploatacje głowicy w Polsce wraz z upoważnieniem do wydawania tego typu dokumentów – certyfikat CE. Szkolenie operatorów wraz z instruktażem praktycznym w zakresie prac wykonywanych przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (minimum 3 h). Gwarancja: min. 24 miesiące od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. b) głowica do koparki w postaci kosiarki bijakowej do koszenia traw z poboczy i rowów przydrożnych. Rok produkcji: 2017 r. Fabrycznie nowa. Szerokość robocza: 150 cm – 160 cm. Regulowana wysokość koszenia 7-11 cm. Możliwość koszenia oraz rozdrabniania trawy i krzaków do średnicy 5-6 cm. Ciężar głowicy z uchwytem: 750-800 kg +/- 5 %. Silnik tłokowy z napędem pasowym 38-43 cm 3. 2 systemy wymiennych noży roboczych YI min. 72 szt., T min. 18 szt. Łożyska wału roboczego SKF baryłkowe wahliwe. Wał roboczy średnicy min. 139 mm x 12,5 mm. Łożyska wału podporowego SKF baryłkowe wahliwe z koszem mosiężnym. Średnica rolki podporowej pow. 190 mm. Blacha poszycia głównego grubości min. 8 mm. Blacha poszycia wewnętrznego grubości min. 6 mm. Napęd hydrauliczny pasowy głowicy min. szt. 3. Rolka podporowa głowicy bezobsługowa (bez punktów smarowania). Regulowany wylot przedniej części głowicy 30-50 cm od poziomu (opcja hydrauliczna), hydrauliczne otwieranie klapy przedniej. Wymienne płozy. Uchwyt montażowy z systemem pływającym – z uwagi na montaż do koparki kołowej. Podwójny płaszcz blachy poszycia głównego, wzmocniona konstrukcja. Głowica musi posiadać specjalne zabezpieczenie osłonami w celu umożliwienia bezpiecznej pracy na drogach. Osłony przednie łańcuchowe. Dokumentacja techniczno-ruchowa w języku polskim oraz katalog części zamiennych. Deklaracja zgodności z wymaganiami znaku CE. Instrukcja obsługi w języku polskim. Certyfikaty zezwalające na eksploatacje głowicy w Polsce wraz z upoważnieniem do wydawania tego typu dokumentów. Szkolenie operatorów wraz z instruktażem praktycznym w zakresie prac wykonywanych przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (minimum 3 h). Gwarancja: min. 24 miesiące od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego Informacje dodatkowe: - Zamawiający oczekuje formy leasingu operacyjnego z wykupem. - Zamawiajacy we własnym zakresie ubezpieczy przedmiot leasingu (firma obsługująca Zamawiającego), natomiast w przypadku gdy warunki ubezpieczenia nie będa spełniały warunków określonych przez Wykonawcę przedłożonych w dniu podpisania umowy, Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt i na własne ryzyko ubezpieczy przedmiot leasingu. - Cel leasing koparki kołowej wraz z osprzętem na potrzeby własne do realizacji zadań statutowych ZDP w Trzebnicy do pracy na drogach powiatowych Powiatu Trzebnickiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43261000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : 13 000,00 zł. (słownie zł.: trzynaście tysięcy 00/100) i stanowi nie więcej niż 3 % wartości zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku, do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp. 2. Dodatkowo Zamawiający wyklucza Wykonawcę który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa a art. 3 ust. 1 pkt 1-4, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania; 3. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 24 ust. 7 ustawy Pzp. 4. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy Pzp lub na podstawie okoliczności wymienionych w ppkt. 2 SIWZ, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Regulacji, o której mowa w zdaniu pierwszym nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sadu zakazu ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 5. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie ppkt 4 SIWZ. 6. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU WYKAZANIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA ORAZ POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIALU W POSTĘPOWANIU 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt VIII SIWZ. 5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu leasingu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których leasingi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego leasingi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – Formularz nr 4; 8. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty, o których mowa w ppkt. 7. 1) SIWZ budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego leasingi były wykonane są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, NA ZASADACH OKREŚLONYCH W ART. 22A USTAWY PZP ORAZ ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności na każdym etapie postępowania, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 -22 ustawy Pzp oraz, o których mowa w pkt VII ppkt 2 SIWZ. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Jeżeli zdolności techniczne podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ppkt 1 SIWZ. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt VIII ppkt 2 SIWZ. 7. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności :  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. 8. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJACYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMOWIENIA (SPÓLKI CYWILNE / KONSORCJA) 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodów, o których mowa w art. 24 ust.1 ustaw Pzp oraz o których mowa w pkt VII ppkt 2 SIWZ, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt VI ppkt 2 SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt VIII ppkt 2 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności, braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt VIII ppkt 2 składa każdy z Wykonawców. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt VIII ppkt 7 SIWZ, przy czym dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt VIII ppkt 7.1) SIWZ składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt VI ppkt 2 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach