Przetargi.pl
Dostawa koparki kołowej do prac przy bieżącym utrzymaniu dróg Powiatu Wrocławskiego

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50440 Wrocław, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2018-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
    ul. Kościuszki 131
    50440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93193481600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa koparki kołowej do prac przy bieżącym utrzymaniu dróg Powiatu Wrocławskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę koparki kołowej wraz z osprzętem i wyposażeniem, przy użyciu której wykonywane będą prace polegające na odmulaniu rowów, ścinaniu zawyżonych poboczy oraz innych robotach ziemnych wykonywanych w ramach bieżącego utrzymania dróg Powiatu Wrocławskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6.1 do niniejszej SIWZ. Parametry techniczne koparki kołowej zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 6.2 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 5.1 do SIWZ. 2. Miejsce i lokalizacja Wykonawca na własny koszt dostarczy koparkę wraz z wraz z osprzętem i wyposażeniem do Obwodu Drogowego w Sulimowie przy ul. Kochanowskiego 36a, 55-010 Święta Katarzyna. 3. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Obwód Drogowy w Sulimowie telefonicznie (tel. nr 71 311 66 16) oraz elektronicznie (adres e-mail: od.sulimow@gmail.com) o dacie oraz godzinie dostarczenia koparki w terminie 48 godz. od planowanej dostawy. 2) Realizacja dostawy potwierdzona zostanie protokołem zdawczo – odbiorczym, sporządzonym i podpisanym przez wyznaczonych przez strony przedstawicieli. 3) Do przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumentację techniczną (wraz z instrukcją obsługi w języku polskim i katalogiem części, wykazem punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na terenie Polski uprawnionych do napraw gwarancyjnych), karty gwarancyjne koparki kołowej, osprzętu i wyposażenia w języku polskim. 4) Koparka kołowa musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.) - w zakresie pojazdu wolnobieżnego. 5) Dla koparki wymagany jest certyfikat bezpieczeństwa CE (deklaracje zgodności); 6) Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia Zamawiającemu wyjaśnień związanych z eksploatacją oraz konserwacją koparki kołowej wraz z osprzętem i wyposażeniem. Wykonawca przeprowadzi szkolenie teoretyczne i praktyczne dla operatorów koparki kołowej w zakresie obsługi koparki w uzgodnionym terminie, jednak nie później niż 14 dni od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia. Czas trwania szkolenia – min. 3 godziny. 7) Dostawy może dokonać sam Wykonawca lub osoba trzecia, której Wykonawca powierzy dostawę koparki kołowej, osprzętu, wyposażenia. W przypadku, gdy dostawa zostanie powierzona przewoźnikowi, Wykonawca ponosi wszelkie ryzyko związane z dostawą koparki kołowej, osprzętu, wyposażenia, kosztami dostawy oraz kosztami ubezpieczenia w czasie przewozu. 4. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia 3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj. do Obwodu Drogowego w Sulmowie, przy ul. Kochanowskiego 36a, 55-010 Święta Katarzyna. 4) Koszty załadunku i rozładunku obciążają Wykonawcę. 5. Gwarancja: 1) Wymagany min. termin gwarancji dla całej koparki kołowej (za wyjątkiem głowicy wychylno-obrotowej i kompletu łyżek): min. 36 miesięcy lub 4500 mtg pracy (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej) – max. 60 miesięcy lub przebieg 7500 mtg pracy (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej). 2) Jeżeli w ramach gwarancji zostanie wymieniony/-a lub naprawiony/-a element/część koparki, to na przedmiotowy/-ą element/część Wykonawca udzieli nowej gwarancji na okres równy okresowi pozostałemu do zakończenia gwarancji na całą koparkę, jednak nie krótszy niż 24 miesiące. Jeśli pozostały okres do zakończenia gwarancji na całą koparkę będzie krótszy niż 24 miesiące, wówczas Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji. 3) Wymagany termin gwarancji dla głowicy wychylno-obrotowej i kompletu łyżek: 24 miesiące bez ograniczeń w zakresie ilości mtg. 4) Jeżeli w ramach gwarancji zostanie wymieniona lub naprawiona głowica wychylno-obrotowa i/lub łyżka, to na przedmiotowy element Wykonawca udzieli nowej gwarancji na okres równy okresowi pozostałemu do zakończenia gwarancji na głowicę wychylno-obrotową lub komplet łyżek, jednak nie mniej niż 12 miesięcy. Jeśli pozostały okres do zakończenia gwarancji na głowicę wychylno-obrotową lub komplet łyżek będzie krótszy niż 12 miesięcy, wówczas Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji. 5) Przedłużenie okresu gwarancji na całą koparkę (za wyjątkiem głowicy wychylno-obrotowej i kompletu łyżek) stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 6) Bieg okresu gwarancji rozpocznie się od dnia odbioru koparki kołowej wraz z osprzętem i wyposażeniem oraz podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43261000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach