Przetargi.pl
ZAKUP KOMPUTERÓW (ZESTAWY), OPROGRAMOWANIA, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH, INNYCH URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH ORAZ AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH

Gmina Września ogłasza przetarg

  • Adres: 62-300 Września, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4360880 w. 146 , fax. 061 4362500
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Września
    ul. Ratuszowa 1 1
    62-300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4360880 w. 146, fax. 061 4362500
    REGON: 00052660100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: htt://www.wrzesnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP KOMPUTERÓW (ZESTAWY), OPROGRAMOWANIA, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH, INNYCH URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH ORAZ AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie poniżej równowartości 206.000 euro, zakres ilościowy: a) zestawy komputerowe - 18 szt. b) drukarki - 3 szt. c) tonery - 83 szt. d) panele LCD - 9 szt. e) zasilacze UPS - 18 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie Zamawiający wymaga wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz będzie zawierał informację o wykonanych tego typu dostaw o wartości łącznej minimum 100 000,00 zł brutto Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. 3. oraz udzielą gwarancji i serwisu o wymogach nie mniejszych niż podane poniżej: 1) okres gwarancji na poszczególne części powinien być nie krótszy niż: zestaw komputerowy - 36 miesięcy, podzespoły - 12 miesięcy, drukarka - 12 miesięcy, o ile sprzedawca w załączniku nr 3 - oświadczenie o gwarancji nie przewidział wydłużenia okresu gwarancji; 2) bezpłatne okresowe przeglądy konserwacyjne przynajmniej raz w roku w czasie gwarancji i na koniec okresu gwarancji; 3) czas reakcji na zgłoszenie awarii tj. przybycie serwisu do odbiorcy i usunięcie awarii wynosi maksymalnie 24 godziny od powiadomienia serwisu drogą fax lub elektroniczną; 4) na czas oddania sprzętu lub części komputerowej do naprawy w czasie gwarancji sprzedawca dostarcza sprzęt zastępczy umożliwiający dalsze korzystanie ze sprzętu lub części komputerowej. Po zgłoszeniu przez zamawiającego awarii sprzętu sprzedawca odbiera uszkodzony sprzęt z miejsca wskazanego przez zamawiającego na własny koszt w czasie trwania gwarancji; 5) w razie nie dokonania naprawy w terminie 14 dni dostawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego sprzętu na nowy tego samego producenta o parametrach nie gorszych niż uszkodzony, bez dodatkowych opłat; 6) wymiana urządzenia w okresie gwarancji na nowy w przypadku 3 istotnych awarii urządzenia. Za uszkodzenie istotne przyjmuje się każde uszkodzenie ograniczające funkcję urządzenia; 7) w przypadku wymiany uszkodzonego urządzenia na nowy w związku z okolicznościami określonymi w punktach powyżej oraz w przypadku skorzystania z rękojmi przez odbiorców w stosunku do nowego, wymienionego urządzenia obowiązują warunki gwarancji i serwisu wynikające ze złożonej oferty. Ocena spełniania ww. warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji; 2. oświadczenie Wykonawcy o warunkach i udzielonej gwarancji wg załącznika nr 3 do specyfikacji; 3. oświadczenie Wykonawcy o warunkach serwisu gwarancyjnego wg załącznika nr 4 do specyfikacji; 4. oświadczenie Wykonawcy o przyjęciu wymagań dodatkowych wg załącznika nr 5 do specyfikacji; 5. kosztorys ofertowy wg załącznika nr 6 do specyfikacji; 6. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie wg załącznika nr 7 do specyfikacji; 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrzesnia.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach