Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni twardych jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Gniezna w 2010r.

Gmina Miasto Gniezno ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Lecha 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4260400 , fax. 061 4261687
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Gniezno
    ul. Lecha 6 6
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4260400, fax. 061 4261687
    REGON: 63125784500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni twardych jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Gniezna w 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Remont cząstkowy nawierzchni(Ilość m2): Brukowej kostki kamiennej - nowej - 600, Brukowej kostki kamiennej - z odzysku - 300, Wyk. nakł. bitum. gr. 4 cm- bez wycinania - 400, Bitumicznych ubytki - 4600, Bitumicznych bez wycinania krawędzi - ubytki - 400, Spoinowanie -przelotki- szplitem granitowym - 300, Z betonowej kostki brukowej -nowej - 400, Z betonowej kostki brukowej - z odzysku - 100, Bitumicznych- wyboje (wsp. 1,7 ubytki) - 500, Bitumicznych bez wycinania krawędzi - wyboje - 300, Regulacja 1- nej studzienki kanalizacyjnej - 12 szt., Chodnik z płyt betonowych- nowy - 400, Chodnik z płyt betonowych- z odzysku - 300, Nawierzchni z płyt ażurowych- nowa - 100, Nawierzchni z płytek ażurowych - z odzysku - 100, Spoinowanie płytek ażurowych piaskiem - 500, Posypywanie pocących się nawierzchni bitum. piaskiem - 500, Ułożenie obrzeży bet. 8x30 cm na pods. cem-piask. nowy - 30 mb, Ułoż. krawężn. bet. 15x30x100 na ławie beton. z oporem. - nowy - 30 mb, Ułoż. krawężn. bet. 15x30x100 na ławie beton. z oporem. - z odzysku - 30 mb Wielkości powierzchni remontowanych podanych wyżej mogą ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Ogólną Specyfikację Techniczną - Drogowe Roboty Utrzymaniowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest m. in.: -min. 1 osobą która ma uprawnienia budowlane kierownika budowy (w specjalności budownictwo drogowe lub inżynieryjno-drogowe), i posiada zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, z ważnością na dzień otwarcia ofert. W przypadku wybrania oferty zaświadczenie będzie aktualizowane na min. pół roku z góry, -posiadają min. dwie grupy robocze , które mogą wykonywać remonty jednocześnie na polecenie zamawiającego, bez względu na rodzaj technologii jaka w danej chwili jest do zastosowania, -min. 4 pracowników którzy odbyli szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym (art. 6 ustawy Prawo o ruchu drogowym) i posiadają aktualne zaświadczenie o przebytym szkoleniu, po 2 uprawnionych dla jednej grupy roboczej wykonującej remonty pod ruchem, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - wykonali min. trzy usługi (o wartości min. 250.000,00zł każda) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, - dysponują lub będą dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia określonymi pkt. 2.5.2 SIWZ. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o wiarygodności Wykonawcy na podstawie art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 złożone wg załącznika Nr 2 do specyfikacji. W treści oświadczenia Wykonawca deklaruje, że : - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualngo zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, ( np. podanie operatorów obsługujących sprzęt) wraz z załączeniem: - dowodu posiadania uprawnień budowlanych kierownika budowy (w specjalności budownictwo drogowe lub inżynieryjno-drogowe), - wykaz pracowników składających się na dwie grupy robocze przeznaczone do wykonywania remontów cząstkowych, - zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, z ważnością na dzień otwarcia ofert. W przypadku wybrania oferty zaświadczenie będzie aktualizowane na min. pół roku z góry. - aktualnego zaświadczenia o przebytym szkoleniu (min. 4 pracowników) z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym (art. 6 ustawy Prawo o ruchu drogowym). Jeżeli wykonawca wskaże w wykazie osoby którymi będzie dysponował, jest zobowiązany do złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zadania a, także zakresu wykonywania przez nie czynności. e) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, f) wykaz wykonanych trzech usług (o wartości min. 250.000,00zł każda) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie (np. list referencyjny). g) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, określonych w pkt. 2.5.2. SIWZ. Jeżeli wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował jest zobowiązany do złożenia pisemnego oświadczenia innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniezno.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach