Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 94-328 Łódź, ul. gen. S. Maczka 35
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 688-84-14 , fax. 42 6888384
- Data zamieszczenia: 2013-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o.
ul. gen. S. Maczka 35 35
94-328 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 688-84-14, fax. 42 6888384
REGON: 47078846100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.airport.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zarządzający lotniskiem
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup kampanii reklamowych w prasie i mediach elektronicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup kampanii reklamowych w prasie i mediach elektronicznych. Kampanie reklamowe realizujące zadania promocyjne Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o. obejmują publikację reklam przekazanych przez Zamawiającego w gazetach o charakterze regionalnym, dodatkach regionalnych do gazet ogólnopolskich oraz regionalnych i specjalistycznych portalach informacyjnych w mediach elektronicznych. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: 1) Część 1 - Kampania reklamowa w mediach regionalnych 2) Część 2 - Kampania reklamowa w mediach ogólnopolskich (dodatek regionalny) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej z części zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.airport.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie Koncepcji i świadczenie kompleksowej usługi e-marketingowej związanej z promocją Województwa Łódzkiego w Internecie
Dodano: 2016-03-25 - Przygotowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii promocyjnej Województwa Łódzkiego w Internecie oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych
Dodano: 2015-08-28 - Przygotowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii promocyjnej Województwa Łódzkiego w Internecie oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych
Dodano: 2015-05-18 - Przeprowadzenie kampanii w mediach papierowych w ramach realizacji kampanii promocyjnej dla projektu Łódź Kreuje - Centrum Przemysłów Kreatywnych, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013
Dodano: 2014-06-03 - Organizacja i przeprowadzenie pięciu jednodniowych pikników rodzinnych na terenie województwa łódzkiego w ramach kampanii promującej rodzinę jako wartość najwyższą w odniesieniu do przepisów ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej
Dodano: 2014-03-27 - Ogólnopolska kampania wizerunkowa programu Młodzi w Łodzi, zachęcająca do studiowania w Łodzi, poprzez prezentację inicjatyw programu. Nr ref. DOA-ZP-III.271.6.2014
Dodano: 2014-02-06 - Przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dla projektu pn. Rewitalizacja Centrum Miasta Bełchatowa -Etap I
Dodano: 2013-10-08 - Opracowanie koncepcji kreatywnej oraz realizacja kampanii promocyjno - informacyjnej dotyczącej aktywizacji osób niepełnosprawnych na terenie województwa łódzkiego
Dodano: 2013-06-11 - Kampania promocyjno-reklamowa otwarcia Pałacu Herbsta składająca się z insertu prasowego oraz kampanii outdoorowej w ramach projektu Modernizacja Rezydencji Księzy Młyn
Dodano: 2013-05-28 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na nośnikach typu billboard na potrzeby projektu pn. Promocja marki regionalnej Łódzkie intelektualne oraz przygotowanie i wykonanie kampanii promocyjnej PO KL
Dodano: 2013-05-08