Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Sudecka 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7647450 , fax. 075 7647418
- Data zamieszczenia: 2009-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze
ul. Sudecka 2 2
58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 7647450, fax. 075 7647418
REGON: 00017787900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazjg.internetdsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja zespolona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup jednego używanego samochodu - ciągnika siodłowego do naczepy cysterny wodnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup jednego używanego samochodu - ciągnika siodłowego do naczepy cysterny wodnej. Wartość zamówienia mniejsza od progów unijnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341440008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Złożenie w wyznaczonym terminie Formularza oferty wraz z załącznikami, w sposób określony w niniejszej specyfikacji na drukach, które stanowią załącznik do materiałów przetargowych. 2. Oferent winien spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust.1ustawy oraz spełniać warunki określone w art.24 ust.1 i 2 ustawy. 3. Oferta powinna być sporządzona na piśmie, na Formularzu oferty w języku polskim. 4. Oferta powinna być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert. 5. Oferta powinna być zgodna w kwestii jej sposobu sporządzania, ofertowego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami określonymi w niniejszym postępowaniu. 6. Ocena spełniania warunków na zasadzie : spełnia-niespełnia. 7. Kryteria oceny oferty: Cena - 100% W = (Cmin : Cn) x 100 gdzie: W - wartość punktowa Cmin - najniższa cena spośród oferowanych Cn - cena oferty badanej Uznana za najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz wyszczególnienie osób uprawnionych do reprezentowania firmy (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna) należy dołączyć umowę regulującą współpracę podmiotów oraz aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna) należy dołączyć aktualne informacje Krajowego Rejestru Karnego dla każdego z podmiotów. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Uwaga: załącznik dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych. 4. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 5. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 8. W przypadku oferentów, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza Rzeczpospolitą Polską Zamawiający żąda dokumentów określonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 z 2006r. poz.605 z późn. zm.). 9. Formularz oferty wraz z załącznikami. 10. Oświadczenie, że Oferent spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (druk).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazjg.internetdsl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa trzech fabrycznie nowych pojazdów dla potrzeb ZGK Świebodzice Sp. z o. o.
Dodano: 2016-03-03 - Dostawa 1 sztuki używanej maszyny śnieżnej (ratraka) wraz z w pełni działającym osprzętem
Dodano: 2015-11-25 - Przetarg nieograniczony na leasing pojazdu ssąco płuczącego.
Dodano: 2015-09-30 - Dostawa maszyny śnieżnej typu ratrak wraz z osprzętem-II
Dodano: 2014-11-26 - Dostawa maszyny śnieżnej typu ratrak wraz z osprzętem
Dodano: 2014-11-06 - DOSTAWĘ POJAZDU NA BAZIE SAMOCHODU DOSTAWCZEGO (SPECJALNEGO) Z PLATFORMĄ WRAZ Z ZABUDOWĄ DO MAŁEJ GASTRONOMII. Numer postępowania: PN-16/2014
Dodano: 2014-08-28 - DOSTAWA POJAZDU NA BAZIE SAMOCHODU DOSTAWCZEGO (SPECJALNEGO) Z PLATFORMĄ POD ZABUDOWĘ DO MAŁEJ GASTRONOMII. Numer postępowania: PN-12/2014
Dodano: 2014-08-11 - Dostawa środków transportu na oczyszczalnie ścieków w ramach Projektu pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - część II - dostawa samochodu dostawczego z zabudową części ładunkowej oraz samochodu dostawczego 8 osobowego.
Dodano: 2013-12-31 - Dostawę fabrycznie nowego skutera śnieżnego wielozadaniowego w ramach projektu Jazda na nartach biegowych w turystycznej destynacji Králický Sněžník - Śnieżnik - Góry Bialskie.
Dodano: 2013-10-03 - Dostawa samochodu chłodni i 6 samochodów osobowych na potrzeby dolnośląskich powiatowych inspektoratów weterynarii.
Dodano: 2013-09-20