Przetargi.pl
Modernizacja deszczowni Szkółki Leśnej Miłogostowice

Nadleśnictwo Legnica ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Pawicka 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8767020, 8767021 , fax. 076 8767020
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Legnica
    ul. Pawicka 4 4
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8767020, 8767021, fax. 076 8767020
    REGON: 93102397728001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/index.php?tpe=legnica
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja deszczowni Szkółki Leśnej Miłogostowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja deszczowni Szkółki Leśnej Miłogostowice
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452132500
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium 17000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty : II.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert], II.2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w art. 22 ust. ustawy Prawa zamówień publicznych [na formularzu ofertowym]; II.3.Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy [wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], dotycząca: (1) osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm), (2) urzędujących członków władz osób prawnych. II.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy [wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła-dania ofert]; II.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. II.6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zale?ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wy?stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; II.7. Informacja nt. przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wy-konania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ II.8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wyma?gane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień. II.9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ II.10.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót o podobnym charakterze , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. III. W celu potwierdzenia spełnienia warunków znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty : III.1. Zaświadczenie z Banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzające zdolność kredytową wykonawcy na minimum 100 000.00 PLN, słownie : sto tysięcy złotych , wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (żądana kwota zdolności kredytowej wynika z wartości przedmiotu zamówienia i sposobu finansowania zakupu niezbędnych materiałów, a także sprzętu ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wroclaw.lasy.gov.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=939&tpe=legnica&Itemid=879
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną