Przetargi.pl
Dostawa 1 sztuki używanej maszyny śnieżnej (ratraka) wraz z w pełni działającym osprzętem

Gmina Lubawka ogłasza przetarg

  • Adres: 58-420 Lubawka, Pl. Wolności 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7411588 w. 22 , fax. 0-75 7411262
  • Data zamieszczenia: 2015-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubawka
    Pl. Wolności 1 1
    58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7411588 w. 22, fax. 0-75 7411262
    REGON: 23082133900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawka.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 1 sztuki używanej maszyny śnieżnej (ratraka) wraz z w pełni działającym osprzętem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa używanej w pełni sprawnej maszyny śnieżnej (ratraka) wraz z w pełni działającym osprzętem, sterowanym z kabiny pojazdu: pługiem dwunastopozycyjnym, frezem elastycznym (dostosowanym do zjazdowych tras narciarskich), wciągarką oraz frezem dostosowanym do przygotowywania tras biegowych z 2 hydraulicznie sterowanymi przystawkami zakładającymi ślady, do obsługi tras zjazdowych, biegowych i skoczni narciarskiej położonych na terenie Gminy Lubawka wraz ze szkoleniem z zakresu jej obsługi oraz przeglądy okresowe wymagane instrukcją eksploatacji w trakcie trwania gwarancji. 2. Używana maszyna śnieżna wraz z osprzętem nie może być wyprodukowana wcześniej niż w 2000 roku i posiadać przebieg nie większy jak 8.000 motogodzin pracy. Licznik motogodzin maszyny śnieżnej musi posiadać oryginalne plomby producenta. 3. Dostarczona maszyna jak i osprzęt musi być po przeprowadzonym remoncie kapitalnym, wykonanym przeglądzie technicznym z wymienionymi wszystkimi filtrami i płynami eksploatacyjnymi (wykonanymi w 2015 roku). W oświadczeniu należy podać aktualny stan licznika motogodzin pracy maszyny śnieżnej, potwierdzić że posiada on oryginalne plomby fabryczne oraz potwierdzić termin przeprowadzonego remontu kapitalnego. 4. Maszyna śnieżna musi spełnić parametry techniczne i eksploatacyjne: - Silnik z zapłonem samoczynnym o mocy nie mniejszej niż 300 KM. - Sterowanie kierownicą. - System elektryczny podgrzewania podczas postoju. - Kabina operatora podgrzewana. Fotel operatora amortyzowany z regulacją położenia w poziomie i pionie. Szyby przednia, boczne i tylna podgrzewane. Szyby przednia i tylna wyposażone w wycieraczki (wycieraczka przednia podgrzewana). Wyposażenie kabiny musi zawierać co najmniej: obrotomierz, wskaźniki: ilości paliwa, ładowania akumulatora, ciśnienia oleju, docisku agregatu frezującego oraz sygnał dźwiękowy. 5. Ze względu na specyfikę wykorzystania zarówno do przygotowywania tras zjazdowych, biegowych oraz skoczni narciarskiej, dostawa dotyczy sprzętu o parametrach: - Szerokość maszyny z założonymi urządzeniami frezu (szerokość na zewnątrz bez finiszerów): 4,5m do 5,5 m. - Oświetlenie umożliwiające pracę maszyny w każdych warunkach atmosferycznych i przejrzystości powietrza (dodatkowe reflektory ksenonowe). - Pojemność zbiornika paliwa nie może być mniejsza niż 125 litrów. - Gąsienice aluminiowe, wzmocnione, typu kombi. - Koła jezdne napinające maszyny - pełne. - Osprzęt maszyny musi zawierać co najmniej: - pług dwunastopozycyjny sterowany przy pomocy jednego joistika, - frez do tras zjazdowych o maksymalnej szerokości 5,5 metra, - frez sterowany do tras biegowych z 2 przystawkami do ubijania i znakowania tras o maksymalnej szerokości 5,0 metra, - wciągarkę o mocy uciągu co najmniej 3,0 tony wyposażoną w linę o długości minimum 600 m, o średnicy liny minimum 11 mm . 6. Osprzęt musi zapewnić co najmniej: - Niezmienność nastawienia parametrów pracy frezu (niezależnie od zmian warunków śniegowych), - Możliwość regulacji ustawień głębokości pracy frezu z automatycznym wyłączeniem pracy frezu przy podnoszeniu do góry i automatycznym powrotem do poprzedniej pozycji po opuszczeniu. - Wszystkie nastawy i regulacje pracy osprzętu ze stanowiska operatora w kabinie. - Możliwość łatwego demontażu wciągarki, przy konieczności wykonywania pracy bez tego urządzenia. 7. Do zamawianej maszyny śnieżnej oraz osprzętu należy dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim. 8. Wykonawca musi przeszkolić wskazanych pracowników Zamawiającego (3 osób) w zakresie eksploatacji i konserwacji bieżącej maszyny i sporządzić protokół potwierdzający przeszkolenie w terminie do 30 grudnia 2015 roku. 9. Wykonawca udzieli na dostarczoną maszynę gwarancji na czas wypracowania minimum 400 motogodzin, licząc od dnia przekazania maszyny potwierdzonego protokołem końcowym odbioru bez zastrzeżeń. Zamawiający zastrzega sobie, że podana wartość motogodzin gwarancji, nie musi zostać wykorzystana w okresie 12 miesięcy, automatycznie przechodząc na kolejne lata. Przeglądy okresowe wymagane instrukcją eksploatacji maszyny w czasie trwania gwarancji będą bezpłatne, a zamawiający pokryje wyłącznie koszty materiałów eksploatacyjnych. 10. Zamawiający ustala maksymalny czas przybycia serwisu Wykonawcy do 48 godzin od momentu zgłoszenia konieczności naprawy i w terminie do 5 dni od momentu zgłoszenia potrzeby przeglądu okresowego. Przez moment zgłoszenia należy rozumieć moment wysłania zgłoszenia faxem, e-mailem, potwierdzonym przez Wykonawcę. Serwis zostanie przeprowadzony na wskazanym przez zamawiającego punkcie znajdującym się na terenie gminy Lubawka. Jeżeli usterka będzie wymagała zabrania maszyny do serwisu Wykonawcy, wówczas Wykonawca musi zapewnić maszynę śnieżną zamienną, o parametrach nie gorszych niż ta, która będzie się znajdować w posiadaniu Zamawiającego. W przypadku konieczności przeglądu (naprawy) u Wykonawcy organizacja i koszty transportu spoczywają po stronie Wykonawcy. 11. Maszyna powinna posiadać oznakowanie CE lub deklarację zgodności producenta z odpowiednimi normami. Urządzenie oraz jego osprzęt musi spełniać europejskie normy bezpieczeństwa i dopuszczenia do użytkowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341440008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lubawka.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach