Przetargi.pl
Zakup instrumentarium do usuwania wkrętów implantów systemu ChLP wraz z dostawą kompatybilnych wierteł w okresie 24 miesięcy DZP/108/2015

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477 , fax. 22 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2015-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 7794031 w. 477, fax. 22 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup instrumentarium do usuwania wkrętów implantów systemu ChLP wraz z dostawą kompatybilnych wierteł w okresie 24 miesięcy DZP/108/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup instrumentarium do usuwania wkrętów implantów systemu ChLP wraz z dostawą kompatybilnych wierteł w okresie 24 miesięcy Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa dwóch instrumentariów narzędzi chirurgicznych przeznaczonych do usuwania implantów systemu ChLP firmy ChM wraz z dostawą kompatybilnych wierteł przez okres 24 miesięcy do operacji wykonywanych na Bloku Operacyjnym Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku. 2.Zamówienie stanowi dwa nierozdzielne zadania. Zadanie 1 - Sprzedaż oraz dostawa 2 zestawów instrumentariów do usuwania wkrętów implantów systemu ChLP. Zadanie 2- Dostawa sterylnych wierteł jednorazowych do rozwiercania łbów wkrętów. 1.1Zakres zamówienia dla zadania 1 Zakup oraz dostawa 2 zestawów instrumentariów do usuwania wkrętów implantów systemu ChLP Ogólny zakres zadań związanych z dostawą sprzętu: 1.Sprzedaż i dostawa 2.Transport na miejsce montażu 3.Montaż 4.Szkolenie personelu odnośnie użytkowania 5.Szkolenie personelu technicznego odnośnie obsługi technicznej 6.Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru zgłoszenie przez wykonawcę faktu zakończenia instalacji, uruchomienia i gotowości do odbioru, dokumentów potwierdzających przeprowadzenie określonych w umowie szkoleń wymaganych umową i stosownymi przepisami instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej. Gwarancja min 12 miesięcy. 1.2Zakres zamówienia dla zadania 2 Dostawa sterylnych wierteł jednorazowych, do rozwiercania łbów wkrętów za pomocą zaoferowanego instrumentarium z zadania nr 1 1.Realizacja zamówienia będzie przebiegała w okresie 24 miesięcy od daty podpisania umowy. 2.Wymagany asortyment będzie dostarczany na podstawie pisemnych zamówień w ilościach określonych w poszczególnych zamówieniach i w asortymencie zgodnym z numerami katalogowymi zapisanymi na zamówieniu i zaoferowanymi w ofercie. 3.Czas realizacji zamówienia nie powinien być dłuższy niż 5 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia przez Wykonawcę. (parametr oceniany) 4.Zaoferowane elementy powinny być elementami do bezpośredniego użycia - sterylnymi. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz tj. formularzu ofertowym. 3.Płatności: a.Płatność za zadanie 1 nastąpić może jedynie po zakończeniu realizacji dostawy zadania czyli po dostawie, montażu oraz przeprowadzeniu wymaganych szkoleń b.Płatność za zadanie 2 następować będzie po kolejnych dostawach wierteł do zaoferowanych instrumentariów. c.Płatności za zadanie nr 1 i 2 zostaną zrealizowane na zasadach określonych we wzorze umowy. 4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy 1% (dla zadania 1)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach