Przetargi.pl
Zakup i sukcesywna dostawa szczepionek dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jasienicy

Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Jasienicy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-385 Jasienica, Jasienica
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 815-32-83 , fax. 33 815-32-83
  • Data zamieszczenia: 2020-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Jasienicy
    Jasienica 845
    43-385 Jasienica, woj. śląskie
    tel. 33 815-32-83, fax. 33 815-32-83
    REGON: 72140535000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sgzozjasienica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i sukcesywna dostawa szczepionek dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jasienicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa szczepionek dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jasienicy. Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 6 części: 1) szczepionka przeciw grypie typu split (rozszczepiony wirion) inaktywowana – część 1; 2) szczepionka przeciwko pneumokokom poliacharydowa skoniugowana (adsorbowana), 13 serotypów – część 2; 3) szczepionka przeciwko meningokokom z grupy A,C,W-135 oraz Y dla osób powyżej 12 miesiąca życia – część 3; 4) szczepionka przeciw meningokokom grupy B (rDNA ) złożona adsorbowana - część 4; 5) szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi (bezkomórkowa, złożona), wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (rDNA), poliomyelitis (inaktywowana) i haemophilus typ b, (skoniugowana), adsorbowana - część 5; 6) szczepionka przeciwko błonicy, tężcowi i krztuścowi (bezkomórkowa, złożona, zawierająca 2 antygeny krztuśca, toksoid krztuścowy i hemaglutyniunę włókienkową ), poliomyelitis (inaktywowana) i haemophilus typ b (skoniugowana), adsorbowana – część 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na części od 1 do 6 określa załącznik 3 do SIWZ. W załączniku 3 do SIWZ Zamawiający określił wielkość przedmiotu zamówienia w podziale na części podając przewidywany zakres przedmiotu zamówienia (ilość szczepionek). Realizacja przedmiotu zamówienia uzależniona jest od bieżących potrzeb potencjalnych pacjentów Zamawiającego w okresie trwania umowy. Ilość podana w załączniku nr 3 do SIWZ, może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w trakcie obowiązywania umowy, jednak nie więcej niż do 30 % ilości określonej ww. załączniku (dla każdej części), w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów, którym podawane są szczepionki (w związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia ilości szczepionek Zamawiający posługuje się prawem opcji, o którym mowa w art. 35 ust. 5 ustawy Pzp). Jeżeli zapisy SIWZ wskazywałyby w odniesieniu do niektórych produktów /szczepionek/ nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawców produktów /szczepionek/ równoważnych. Produkty /szczepionki/ pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać szczepionki oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Produkty /szczepionki/ pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące szczepionek zawarte w ogólnie dostępnych źródłach /np. strony internetowe producentów/. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy – załącznik nr 6 do SIWZ. Dostawa przedmiotu zamówienia (poszczególnych części przedmiotu zamówienia) - szczepionek następować będzie sukcesywnie tj. w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczepionki winny posiadać min. 12 miesięczny okres ważności, licząc od daty dostarczenia szczepionki do siedziby Zamawiającego, nie dotyczy szczepionki przeciw grypie typu split (rozszczepiony wirion) inaktywowana jako szczepionka sezonowa. Szczepionki objęte dostawą winny być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Zamawiający wymaga, aby każde opakowanie szczepionki spełniało wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 20 lutego 2009 roku, w sprawie wymagań dotyczących oznakowania opakowań produktu leczniczego i treści ulotki (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 1847). Szczepionki mają być dostarczane w fabrycznie nowych, nieuszkodzonych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu przedmiot zamówienia częściami, na podstawie sukcesywnych zamówień określających asortyment i ilość w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w ciągu 2 dni, liczonych od momentu złożenia zamówienia (w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy). Zamawiający będzie składać zamówienie telefonicznie lub e-mailem. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić niezwłocznie każde zamówienie e-mailem na adres: kierownik@sgzozjasienica.pl Dostawy ubezpieczonego przedmiotu zamówienia (szczepionek) wraz z wniesieniem i rozładowaniem odbywać się będą na koszt Wykonawcy, który należy uwzględnić w cenie oferty. Miejsce dostaw: siedziba Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej, Jasienica 845; w godz. 8:00-14:00. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku. Zaoferowane szczepionki muszą być dopuszczone do obrotu na zasadach określonych w ustawie Prawo farmaceutyczne . Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia, w oparciu o które przedmiot zamówienia (szczepionki) został dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony przedmiot zamówienia (szczepionki). Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawców w trakcie trwania umowy o przedłożenie charakterystyk oferowanych produktów leczniczych oraz dokumentów dopuszczających oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie Polski.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o której mowa w art. 86 ust. 5. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach