Szpital Specjalistyczny nr 2 w Bytomiu ogłasza przetarg
- Adres: 41-902 Bytom, Stefana Batorego 15
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny nr 2 w Bytomiu
Stefana Batorego 15
41-902 Bytom, woj. śląskie
REGON: 270235892 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.bytom.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawa płynów infuzyjnych dla potrzeb Apteki Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu, nr sprawy 18/18PN/2024 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet nr 1 – PŁYNY INFUZYJNE 1Pakiet nr 2 – PŁYNY INFUZYJNE 2Pakiet nr 3 – PŁYNY INFUZYJNE 3 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości: 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych); w przypadku złożenia oferty na poszczególne pakiety:Pakiet: wadium w PLNPakiet nr 1 – PŁYNY INFUZYJNE 1 50,00Pakiet nr 2 – PŁYNY INFUZYJNE 2 200,00Pakiet nr 3 – PŁYNY INFUZYJNE 3 50,002. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku ING Bank Śląski nr rachunku 05 1050 1230 1000 0023 1883 6794 z dopiskiem „Wadium – nr 18/18PN/2024”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.Dalsze szczegóły w SWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z zapisem w SWZ:VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ( Uzupełnić odpowiednio, jeśli wymaga tego przedmiot zamówienia).1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury, zapewni stałość cen w trakcie trwania umowy.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca wykaże, iż zrealizował minimum 2 dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, dokumenty (np. referencje lub protokoły) poprzednich zamawiających potwierdzające, że dostawy te zrealizowane należycie.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.VIII. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:1) w art. 108 ust. 1 p.z.p.2) w art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7 p.z.p., tj.:a) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;b) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów;c) który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady;2. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 p.z.p.Oraz punkt XI OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZANIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA (PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE) ( uzupełnić jeśli wymaga tego przedmiot zamówienia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-30
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
Dodano: 2024-07-05 - Dostawa produktów leczniczych w ramach Programu lekowego
Dodano: 2024-07-05 - Dostawa leków dla Ratownictwa Medycznego w Żywcu.
Dodano: 2024-07-03 - dostawa PRODUKTÓW LECZNICZYCH, ŚRODKÓW SPOŻYWCZYCH SPECJALNEGO PRZEZNACZENIA ŻYWIENIOWEGO I WYROBÓW MEDYCZNYCH, KONTRASTÓW DO DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ DO TK
Dodano: 2024-07-03 - Dostawa płynów infuzyjnych, preparatów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego oraz pozostałych produktów leczniczych
Dodano: 2024-06-10 - Leki, lek onkologiczny, wyroby med. i żywności specjalnego przeznaczenia - 13 Pakietów
Dodano: 2024-06-03 - Dostawa produktów leczniczych w ramach Programu lekowego
Dodano: 2024-05-20 - Lek onkologiczny - 1 pakiet
Dodano: 2024-05-16 - Dostawa różnych produktów farmaceutycznych dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice -Zdrój Sp. z o.o. z siedzibą w Goczałkowicach - Zdroju
Dodano: 2024-05-14 - Dostawy produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
Dodano: 2024-05-05