Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących ze statutowej działalności Gminy Pyskowice i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Pyskowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-120 Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 326 000 , fax. 323 326 002
  • Data zamieszczenia: 2020-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyskowice
    ul. Strzelców Bytomskich 3
    44-120 Pyskowice, woj. śląskie
    tel. 323 326 000, fax. 323 326 002
    REGON: 27625759300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyskowice.pl oraz gmpyskowice.peup.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących ze statutowej działalności Gminy Pyskowice i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są następujące usługi pn. „Odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących ze statutowej działalności Gminy Pyskowice i jej jednostek organizacyjnych”. Rodzaj zamówienia: Usługi I. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1. Zorganizowanie odbioru odpadów komunalnych selektywnie zebranych, ulegających biodegradacji, zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów z targowisk i z cmentarzy, ich transport oraz zagospodarowanie, pochodzących z statutowej działalności Gminy Pyskowice i jej jednostek organizacyjnych. Pod pojęciem „odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących ze statutowej działalności Gminy Pyskowice i jej jednostek organizacyjnych” Zamawiający rozumie: odbiór i zagospodarowanie odpadów od podmiotów, o których mowa w załączniku nr 7 do siwz. 2. Zamawiajacy oświadcza, iż w ramach realizacji zamówienia każdy z podmiotów, o których mowa w załączniku nr 7 do siwz (tzw. Zlecający) podpiszą indywidualne umowy z Wykonawcą (łącznie 3 indywidualne umowy). Zamawiający na podstawie przewidywanych ilości i cen jednostkowych wskazanych w formularzu cenowym Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dokona wyliczenia wartości umów poszczegolnyh Zlecających. Suma wynagrodzeń określonych w § 5 ust. 1 każdej z indywidualych umów będzie równa cenie ofertowej tego Wykonawcy. 3. Przekazywanie zmieszanych odpadów komunalnych, bioodpadów, odpadów z targowisk oraz z cmentarzy winno nastąpić do Instalacji Komunalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Wykonywanie przedmiotu zamówienia, ma być zgodne z przepisami prawa ochrony środowiska oraz z przepisami sanitarnymi, w tym rozporządzeniem wydanym na podstawie art. 9d ust. 2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 5. Zapewnienie osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowanie do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z art. 3b iart. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.Dz. U.2020, poz.1439), rozporządzeniem Ministra Środowiska z 14 grudnia 2016 r. w sprawiepoziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodaminiektórych frakcji odpadów komunalnych, rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegającychbiodegradacji, wyłącznie w zakresie umowy zawartej w wyniku niniejszej proceduryprzetargowej. 6. Realizacja zamówienia przy wykorzystaniu pojazdów zgodnie z wymaganiami opisanymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 6.1. Wykonawca musi posiadać: dwa pojazdy przystosowane do odbierania odpadów komunalnych, dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych oraz 1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. 6.2. Pojazdy do odbierania odpadów komunalnych powinny spełniać wymagania Dyrektywy 98/69/C (normy dopuszczalnej emisji spalin) – co najmniej norma Euro 4. 7. Posiadania bazy magazynowo – transportowej usytuowanej i wyposażonej zgodnie z wymaganiami opisanymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. (Dz. U. z 2013r. poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Uwagi: Faktura wraz z kartami przekazania odpadów musi być dostarczona w terminie do 10 dnia roboczego następnego miesiąca, dla każdego Zlecającego osobno (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ). Ceny jednostkowe netto (w załączniku nr 2) oraz wartość całkowita umowy brutto ustalona jest na cały okres obowiązywania umowy i nie podlegają zmianie, za wyjątkiem sytuacji opisanych we wzorze umowy – załacznik nr 6 do siwz. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na przedmiot zamówienia. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do siwz. III. Zatrudnianie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług tj. kierowcy, ładowacze, osoby nadzorujące i kontrolujące prace taboru samochodowego były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonego szczegółowo we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 4.2 rozdz. XII SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. UWAGA: Proszę przedmiotowych dokumentów nie załączać do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach