Przetargi.pl
Usunięcie i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych

Gmina Wojkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-580 Wojkowice, Jana III Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojkowice
    Jana III Sobieskiego
    42-580 Wojkowice, woj. śląskie
    REGON: 276257541
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://wojkowice.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usunięcie i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje usunięcie i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych zdeponowanych na działce o nr ewidencyjnym nr 286/3 przy ul. Gierymskiego w Wojkowicach, zwanych dalej „odpadami”, rozumie się zgromadzone w pryzmie odpady niebezpieczne – oznaczone jako sektor 3, zakwalifikowane do kategorii odpadów o kodzie 19 12 11* – klasyfikowane jako odpady wykazujące właściwości niebezpieczne oraz poddanie ich odpowiednim co do właściwości Odpadów ostatecznym procesom odzysku lub unieszkodliwiania. Realizacja powyższego zadania odbywa się w oparciu o decyzję Burmistrza Miasta Wojkowice nr WIO.6236.1.2023 z dnia 29 marca 2023r., wydaną na podstawie art. 26 ust. 1, ust. 2 pkt 3, ust. 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach orzekającą konieczność usunięcia odpadów zgromadzonych o szacunkowej masie 86,85 Mg z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania lub magazynowania zlokalizowanych na terenie działki o nr ewidencyjnym 286/3 przy ul. Gierymskiego w Wojkowicach, ze względu na zagrożenie dla życia i zdrowia ludzi oraz środowiska. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowaw art. 45 ust. 6 ustawy:a) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy nr: 17 1160 2202 0000 0005 0461 4771,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt b)-d), wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1)upływu terminu związania ofertą;2)zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3)unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało roz-strzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.6. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2)którego oferta została odrzucona;3)po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4)po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust.2 lub art. 128 ust.1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art.106 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;2)wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ustawy.1. Zdolność do występowania w obrocie prawnymZamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.2. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów.2.1. Wykonawca musi posiadać wpis do Rejestru Działalności Regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Miasta Wojkowice, o którym mowa w art. 9b i następne ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2024r. poz. 1315 ze zm.) na kody odpadów objęte zamówieniem.2.2. Wykonawca ma posiadać ważne dokumenty upoważniające go do realizacji usługi, takie jak:- pozwolenie zintegrowane dla instalacji przetwarzania (unieszkodliwianie D10 lub odzysk w procesie „R”)lub- zezwolenie na przetwarzanie (unieszkodliwianie D10 lub odzysk w procesie „R”)lub- zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów, które spełnia wymagania określone w art. 41 ust. 5 ustawy o odpadach.3. Zdolność techniczna i zawodowa3.1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną usługę, polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu (w tym przekazaniu do zagospodarowania) niebezpiecznych odpadów wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane;3.2. Wykonawca musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia:a) co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami wskazanymi w punkcie 3.3.,b) co najmniej jednym doradcą ADR (przewozu towarów niebezpiecznych) posiadającym świadectwo doradcy ADR w zakresie transportu drogowego odpadów niebezpiecznych, o którym mowa w art. 42 ust. 1 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych.3.3. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów niebezpiecznych.UWAGA:W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku udziału w postępowaniu, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia.4. Sytuacja ekonomiczna lub finansowaZamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.5. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach