Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-426 Zielona Góra, ul. Kupiecka 65
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 3294200 , fax. 68 3244213
- Data zamieszczenia: 2012-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze
ul. Kupiecka 65 65
65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 3294200, fax. 68 3244213
REGON: 00001775600141 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Zielonej Górze przy ul. Kupieckiej 65. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Zielonej Górze przy ul. Kupieckiej 65. 2. CPV 30192000-1, 30199792-8, 30237220-7, 44423000-1, 44617100-9 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części II siwz.) 3.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów biurowych równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach składających się na wyżej przywołany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 4.Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający zastrzega, że: a) podwykonawstwo nie zmienia zobowiązań Wykonawcy, b) Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników w takim zakresie, jak gdyby były one jego działaniami, uchybieniami lub zaniedbaniami, jego lub jego przedstawicieli lub jego pracowników, c) Zamawiający nie jest związany stosunkami zobowiązaniowymi z podwykonawcami, ale może skorzystać z wszelkich praw nabytych przez wykonawcę w stosunku do nich, d) Wykonawca pozostaje w pełni odpowiedzialny w stosunku do Zamawiającego za zlecone do podwykonania części zamówienia. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie asortymentowym i ilościowym. 7.Dostawy muszą odbywać się sukcesywnie do magazynu w O/ZUS (piwnica) w dniach od poniedziałku do piątku (roboczych) w godz. od 8:00 do 14:00. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno-biurowych i papieru dla jednostek Policji woj. lubuskiego
Dodano: 2016-05-20 - Dostawy materiałów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Zielonej Górze w ramach programu Gwarancje dla młodzieży- Operacja wspierana w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych
Dodano: 2015-07-17 - Dostawy materiałów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek podległych
Dodano: 2015-07-01 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Izby Skarbowej i urzędów skarbowych woj. lubuskiego na rok 2015
Dodano: 2014-10-16 - Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno-biurowych i papieru dla jednostek Policji woj. lubuskiego.
Dodano: 2014-05-12 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu OHP jako realizator usług rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-04-16 - Sprzedaż i dostawa materiałów biurowych w ramach zadania Zakup materiałów biurowych i papieru do sprzętu drukującego.
Dodano: 2014-01-30 - Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
Dodano: 2014-01-21 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Izby Skarbowej i Urzędów Skarbowych woj. lubuskiego
Dodano: 2013-12-30 - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO URZĘDU MIASTA W KROŚNIE ODRZAŃSKIM
Dodano: 2013-12-12