Przetargi.pl
ZAKUP I MOTNAŻ FOTELI KINOWYCH W KINIE W POLKOWICACH

Polkowickie Centrum Animacji ogłasza przetarg

  • Adres: 59-101 Polkowice, ul. Skalników 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7468810 , fax. 076 7468811
  • Data zamieszczenia: 2014-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polkowickie Centrum Animacji
    ul. Skalników 4 4
    59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7468810, fax. 076 7468811
    REGON: 00120879000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I MOTNAŻ FOTELI KINOWYCH W KINIE W POLKOWICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : dostawa i montaż fabrycznie nowych foteli kinowych w ilości 186szt w kinie w Polkowicach zlokalizowanego przy ul. Dąbrowskiego 1, z podziałem na : fotele z systemem łatwego demontażu w ilości 101 szt (rzędy od I do VI., 5szt w rzędzie XI), fotele stałe w ilości 85 szt (pozostałe rzędy) Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: 39.11.31.00-8 : fotele 2. Ustawienie i montaż foteli nastąpi zgodnie z aranżacją przedstawioną w Załączniku nr 7 do SIWZ 3. Rozkład i sposób zamontowania foteli musi spełniać wymogi aktualnych przepisów i norm, a w szczególności § 261 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. nr 75 z 2002r., poz. 690 z późniejszymi zmianami) 4. Przedmiotowe fotele powinny być dopuszczone do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami 5. Wraz z ofertą należy dostarczyć oferowany model fotela 6. Wraz z fotelem należy dostarczyć karty katalogowe oferowanego modelu fotela i wzornik kolorystyki tapicerki zastosowanej w oferowanym modelu. 7. Techniczny opis foteli: a) wymiary fotela: - wysokość całkowita: 102-105 cm - szerokość po osiach podłokietników: 52 cm, - głębokość złożonego fotela: 43-45cm b) rozkład i sposób zamontowania foteli musi spełniać wymogi aktualnych przepisów i norm, a w szczególności § 261 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. nr 75 z 2002r., poz. 690 z późniejszymi zmianami) c) fotele powinny być dopuszczone do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami d) wraz z ofertą należy dostarczyć oferowany model fotela (łącznie z wzorem systemu pozwalającego na szybki demontaż) zgodny ze SIWZ. e) wraz z fotelem należy dostarczyć karty katalogowe oferowanego modelu fotela i wzornik kolorystyki tapicerki zastosowanej w oferowanym modelu; kolor tkaniny zostanie określony po przetargu w trakcie przygotowania projektu montażu na widowni. Dołączona karta katalogowa musi być sporządzona w formie oryginału, w języku polskim, wystawiona przez producenta oferowanego fotela. Niedopuszczalne jest dołączenie karty katalogowej, w postaci kopii zapisów SIWZ. f) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Obowiązek udowodnienia równoważności spoczywa na oferującym poprzez przedstawienie modelu proponowanego fotela oraz wzornika tapicerek, atestów i certyfikatów g) stopa fotela - wykonana z profilowanej, tłoczonej blachy o wysokości min. 25 mm i rozstawie otworów montażowych min. 240mm (trwały i estetyczny element-brak widocznych spawów) h) konstrukcja nośna - w wykonana z profili metalowych -wspornik nogi wykonany z profilu 60x30x2mm. Nie dopuszcza się konstrukcji o grubości kątownika mniejszym niż 2mm ( ze względu na wytrzymałość), oraz konstrukcji wykonanych z innego materiału, np. z wysoko udarowego plastiku, drewna, sklejki itp. i)oparcie i siedzisko - trudno-zapalne, profilowane z pianki PU wykonane w technologii wtrysku do formy. Wewnątrz pianek zatopione powinny być metalowe stelaże stanowiące element nośny konstrukcji podnoszący wytrzymałość i odporność na odkształcenia j) tkanina trudno-zapalna - integralna z formatką oparcia i siedziska (połączenie układu tapicerskiego z formatką oparcia i siedziska powinno być wykonane próżniowo podczas procesu formowania pianek w formie bez użycia kleju, zszywek, itp.). Tkanina 100 % poliester TREVIRA gramaturze min. 190g/m2, ścieralność min 30 tys. według PN-EN. Do wzornika kolorystyki należy dołączyć oryginalny opis konkretnej próbki materiału z podaniem jego rodzaju i gramatury w celu ułatwienia Zamawiającemu identyfikacji gramatury materiału. k) podłokietniki - kształt podłokietników prosty, integralna pianka poliuretanowa w kolorze czarnym z widoczną strukturą, o szerokości 6-9 cm. l) boki fotela - tapicerowane zewnętrzne w rzędzie ł) osłona oparcia - profilowana 3D zasłaniająca częściowo boki formatki oparcia w celu zabezpieczenia tylnych rantów przed deformacją, stanowiąca jednocześnie konstrukcję nośną oparcia, wykonana z tworzywa PP (polipropylen) m) osłona siedziska - osłona siedziska 3d profilowana horyzontalnie i wertykalnie stanowiąca jednocześnie cześć konstrukcji nośnej siedziska. wykonana z tworzywa z częściowa perforacja. n) mechanizm składania siedziska : system niezależnych 2 sprężyn umieszczonych w osłonie siedziska, bezwzględnie z możliwością wymiany samych sprężyn - bez potrzeby wymiany całej formatki siedziska. o) mocowane na uchwytach wykonanych z wytrzymałego tworzywa - np. poliamidu przykręcane do nogi - konstrukcji nośnej na 4 śruby ( ze względu na wytrzymałość ). Możliwość wymiany siedziska bez potrzeby rozkręcania pozostałych elementów fotela. Siedzisko po otwarciu blokowane jest o oparcie p) numeracja rzędów i foteli: haft komputerowy - projekt do zatwierdzenia przez Zamawiającego; wszystkie fotele numerowane; numeracja rzędów na tapicerowanym boku skrajnego fotela, cyfry rzymskie; numeracja miejsc umieszczona na oparciu fotela, cyfry arabskie r) mocowanie fotela do podłoża winno zapewniać jego stabilność oraz łatwy, powtarzalny montaż i demontaż s) poduszki tapicerskie oparcia i siedziska powinny być tak zamocowany by możliwa była ich wymiana bez potrzeby rozkręcania pozostałych elementów fotela. t) materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowanych w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994 Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ. 8. Wymagane przy składaniu oferty załączone atesty i certyfikaty: Atest (sprawozdanie) z badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, wg PN-EN 12727:2004 Atest higieniczny - wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny Atest (sprawozdanie) z badań zapalności mebli tapicerowanych wg PN-EN 1021-1:2007 i PN-EN 1021-2:2007 Atest (sprawozdanie) z badań lotnych toksycznych produktów spalania materiałów dla zestawu tapicerskiego. 9. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w SIWZ i w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego , posiadały wymagane atesty , spełniały normy. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ. W takim wypadku należy do Wykonawcy przedstawienie modelu proponowanego fotela oraz wzornika tapicerek, atestów i certyfikatów. 10. Wykonawca zobowiązany jest: a) udzielić co najmniej 3 letniej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia licząc od daty bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia, b) udzielić 5 letniej gwarancji na mechanizm zamykania i otwierania foteli c) zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny w siedzibie Zamawiającego w trakcie trwania okresu gwarancyjnego d) dostarczyć na własny koszt przedmiot niniejszego zamówienia do kina w Polkowicach oraz ponieść wszelkie inne koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia e) dokonać przekazania przedmiotu umowy wraz z niezbędnymi dokumentami w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru f) wykonać dokumentację powykonawczą wraz z kompletem niezbędnych certyfikatów, deklaracji zgodności, atestów, kart gwarancyjnych g) prowadzić roboty składające się na przedmiot umowy z należytą starannością, zgodnie z SIWZ, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391131008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) poręczeniach bankowych d) gwarancjach bankowych e) gwarancjach ubezpieczeniowych f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm. 3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy WNIEŚĆ PRZELEWEM na konto Polkowickiego Centrum Animacji nr: 85 1090 2109 0000 0005 5002 8474 4. Wadium powinno znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. do 02.06.2014 r. 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. do 02.06.2014 r. do godz. 9.30 w  siedzibie Polkowickiego Centrum Animacji, ul. Skalników 4, Polkowice. 6. Dokumentów potwierdzających wniesienie wadium nie należy wkładać do koperty z ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym zwrócono wadium na podstawie ust.1 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko­wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach