Przetargi.pl
Modernizacja Sali Kinowej Ząbkowickiego Ośrodka Kultury - wymiana foteli - zadanie nr 2.

Ząbkowicki Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, Rynek 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8152 896 , fax. 74 151 381
  • Data zamieszczenia: 2011-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ząbkowicki Ośrodek Kultury
    Rynek 24 24
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8152 896, fax. 74 151 381
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Sali Kinowej Ząbkowickiego Ośrodka Kultury - wymiana foteli - zadanie nr 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym dla zadania: Modernizacja Sali kinowej Ząbkowickiego Ośrodka Kultury - wymiana foteli - zadanie 2. 2. Przedmiotem zamówienia są w szczególności dostawę i montaż foteli kinowych, zgodnych ze specyfikacją techniczną, zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem aranżacji wnętrza Sali kinowej oraz opracowaniem akustycznym, stanowiącym załącznik informacyjny do niniejszego programu funkcjonalno-użytkowego. Szczegółowy zakres określa Program Funkcjonalno Użytkowy oraz STWiORB, które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przewiduje się instalację 350 foteli dla widzów , przy czym dopuszcza się instalację od 3 do 6 foteli w foyer przed salą kinową. W czasie seansów kinowych dopuszcza się udział publiczności w liczbie równej liczbie foteli, w przypadku innych imprez, w tym teatralnych widownię należy ograniczy do maksymalnie 299 osób. W tym celu należy wprowadzić możliwość demontażu foteli w pierwszych trzech rzędach bez szkody dla funkcjonalności sali. 3.Kontrakt na roboty budowlane wymieniony w pkt. 2 podlega realizacji według przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów Kodeksu Cywilnego. 4. Zakres obowiązków Wykonawcy określa wzór umowy, który jako formularz stanowi integralną część SIWZ. 5.Wymagany okres gwarancji jakości oraz rękojmi dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391131008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach