Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla obiektów znajdujących się w zasobach Gminy Siechnice, innych jednostek Gminy Siechnice oraz Siechnickiej Inwestycyjnej Spółki Komunalnej sp. z o.o

Siechnicka Inwestycyjna Spółka Komunalna ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, Ul. Jana Pawła II 12/302
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 786 09 70
  • Data zamieszczenia: 2014-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Siechnicka Inwestycyjna Spółka Komunalna
    Ul. Jana Pawła II 12/302 12/302
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 786 09 70
    REGON: 02203376100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sisksiechnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna Spółka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla obiektów znajdujących się w zasobach Gminy Siechnice, innych jednostek Gminy Siechnice oraz Siechnickiej Inwestycyjnej Spółki Komunalnej sp. z o.o
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje codzienną i całodobową dostawę energii elektrycznej o napięciu znamionowym sieci 230/400 V o częstotliwości 50 Hz dla potrzeb oświetlenia i zasilania: dróg, terenów otwartych oraz budynków w Gminie Siechnice w okresie od 01.08.2014 r. do 31.07.2015 r., w prognozowanej ilości: 2 120 000 kWh w ciągu tego okresu do 113 punktów poboru i pomiaru energii elektrycznej. Dostawa energii elektrycznej musi odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do ustawy. Wykaz punktów poboru energii elektrycznej i ich podstawowych parametrów technicznych stanowi załącznik do SIWZ Wykonawca w ramach zadania ma obowiązek wypowiedzieć w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, obowiązujących umów kompleksowych sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji dla punktów poboru energii zgodnie z załącznikiem do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach tej Umowy. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w załączniku do SIWZ . Dostarczana energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Zamówienie jest prowadzone także na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych na rzecz i w imieniu : 1. Gminy Siechnice: 55 - 011 Siechnice, przy ulicy Jana Pawła II nr 12, NIP: 912-10-05-691; 2. Gminnego Centrum Kultury w Siechnicach, przy ulicy Fabrycznej 15, 55-011 Siechnice, NIP 912-00-13-872, 3. Gimnazjum w Siechnicach im. Ks. Anny z Przemyślidów z oddziałem zamiejscowym w Świętej Katarzynie, przy ulicy gen. Świerczewskiego 40, 55-011 Siechnice, NIP 896 13 47 393; 4. Przedszkola Publicznego w Żernikach Wrocławskich z integracyjnym oddziałem zamiejscowym w Iwinach, przy ulicy Kolejowej 2, 55-010 Święta Katarzyna, NIP 8961505969; 5. Przedszkola Publicznego w Siechnicach, przy ulicy Osiedlowej 23a, 55-011 Siechnice, NIP 912-15-95-712; 6. Przedszkola Publicznego w Świętej Katarzynie, przy ulicy Dąbrowskiego 3, 55-010 Święta Katarzyna NIP 896 150 59 75; 7. Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Siechnicach, przy ulicy Świerczewskiego 40, 55-011 Siechnice, NIP 896-149-58-40; 8. Jednostki Obsługi Szkół, przy ulicy Żernickiej 17, 55-010 Święta Katarzyna NIP 912 14 71 565; 9. Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Radwanicach, przy ulicy Szkolnej 14 a, 55-010 Św. Katarzyna, NIP 896-13-41-870; 10. Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Siechnicach, przy ulicy Szkolnej 4, 55-011 Siechnice, NIP 8961368343; 11. Publicznej Szkoły Podstawowej w Św. Katarzynie im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia, przy ulicy Głównej 94, 55-010 Św. Katarzyna, NIP 896-13-47-370; 12. Szkoły Podstawowej im. Św. Jadwigi Śląskiej w Żernikach Wrocławskich, przy ulicy Kolejowej 7a, 55-010 Św. Katarzyna, NIP 896-13-43-596.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) do dnia 6 czerwca 2014 r. do godz. 10:30. Wadium może być wnoszone: a. przelewem - wpłacone na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Oleśnicy Oddział w Świętej Katarzynie nr 38 9584 1092 2010 1002 3354 000 z dopiskiem Wadium Dostawa energii elektrycznej tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. Zaleca się dołączenie do oferty dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu. b. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) - składane w oryginale w Urzędzie Miejskim w Siechnicach, Jana Pawła II nr 12, Wydział Finansowo Budżetowy Gminy Siechnice pokój 112 (kasa) za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert. Gwarancje lub poręczenia wnoszone jako wadium muszą spełniać następujące wymogi: a. być wystawione na Siechnicką Inwestycyjną Spółkę Komunalną spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Siechnicach, b. zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP, c. okres zobowiązania gwaranta lub poręczyciela nie może być krótszy niż okres związania Wykonawcy ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a oraz 2 PZP. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sisksiechnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach