Przetargi.pl
„Zakup i montaż instalacji fotowoltaiczej w obiektach użytkowanych przez KM PSP w Radomiu”

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, Traugutta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3688900 , fax. 483688912
  • Data zamieszczenia: 2023-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Radomiu
    Traugutta
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3688900, fax. 483688912
    REGON: 670127990
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-radom

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i montaż instalacji fotowoltaiczej w obiektach użytkowanych przez KM PSP w Radomiu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część A – Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w obiekcie Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej PSP nr 1 w Radomiu, Radom ul. Romualda Traugutta 57,Część B – Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w obiekcie Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej PSP nr 3 w Radomiu, Radom ul. Jana Józefa Lipskiego 10,Część C (Prawo opcji) – Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w obiekcie Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej PSP nr 2 w Radomiu, Radom ul. Zofii Holszańskiej 1,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Rozdział IX. Specyfikacji Warunków Zamówienia tj. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach