Przetargi.pl
Zakup i montaż agregatu prądotwórczego wyposażonego w funkcję autostartu wraz z układem SZR podłączonym do głównej rozdzielni energetycznej w ramach zadania pt. „Dostawa nowego ambulansu medycznego oraz sprzętu i wyposażenia medycznego dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu, przeznaczonego do walki z Covid-19.”

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 350 63 86, , fax. 343 565 870
  • Data zamieszczenia: 2020-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Sobieskiego 9
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 34 350 63 86, , fax. 343 565 870
    REGON: 000310083
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozlubliniec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż agregatu prądotwórczego wyposażonego w funkcję autostartu wraz z układem SZR podłączonym do głównej rozdzielni energetycznej w ramach zadania pt. „Dostawa nowego ambulansu medycznego oraz sprzętu i wyposażenia medycznego dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu, przeznaczonego do walki z Covid-19.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w szczególności jest zakup, montaż i uruchomienie agregatu prądotwórczego wyposażonego w funkcję autostartu wraz z układem SZR podłączonym do głównej rozdzielni energetycznej w ramach zadania pt. „Dostawa nowego ambulansu medycznego oraz sprzętu i wyposażenia medycznego dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu, przeznaczonego do walki z Covid-19.” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31122000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) opis przedmiotu zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) druk oferty – zgodny z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) pełnomocnictwo do podpisania i złożenia oferty, jeżeli osoba podpisana nie jest wymieniona w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, jako uprawniona do jego reprezentowania. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. c) oświadczenie dot. RODO – wg załącznika nr 10 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach