Przetargi.pl
Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego zasilania awaryjnego wraz z montażem i uruchomieniem

Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Sabinowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 378 53 00, 378 53 01 , fax. (034) 378 53 32
  • Data zamieszczenia: 2018-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Sabinowska 62/64
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, fax. (034) 378 53 32
    REGON: 15012365700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cspsp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielna państwowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego zasilania awaryjnego wraz z montażem i uruchomieniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa agregatu prądotwórczego zasilania awaryjnego wraz z montażem i uruchomieniem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac przedstawia załącznik nr 1 do zaproszenia do składania ofert, opublikowanego na stronie internetowej Zamawiającej, pod adresem www.cspsp.pl, zakładka zamówienia publiczne do 30 000 EUR.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31122000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiająca nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta winna składać się z następujących dokumentów: 1. formularz ofertowy (załącznik nr 2) uzupełniony o wymagane dane; 2. aktualny odpis z rejestru (oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem”) 3. upoważnienie lub pełnomocnictwo uprawniające osobę/y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu firmy składającej ofertę, złożone w formie oryginału dokumentu lub kserokopii pełnomocnictwa potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez osobę upoważnioną. Z dokumentu musi wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa; 4. projekt umowy (załącznik nr 3) – parafowany przez osobę upoważnioną 5. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach