Przetargi.pl
Remont generalny silnika Perkins w jednostce kogeneracyjnej Petra 460 C

Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Lokalna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 198 427
  • Data zamieszczenia: 2019-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
    ul. Lokalna 11
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 322 198 427
    REGON: 27385470400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont generalny silnika Perkins w jednostce kogeneracyjnej Petra 460 C
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    REMONT GENERALNY SILNIKA PERKINS W JEDNOSTCE KOGENERACYJNEJ PETRA 460C 1. Opis parametrów techniczno – użytkowych zamówienia lub dane techniczne: Remont generalny silnika Perkins typ 4006-23 TRS2 BI01500RPM nr DIH062002U5732N: 1. Wymiana głowic ze zwrotem starych 6 szt. a) nowe głowice -6 szt. b) nowe uszczelki pod głowice -6 szt. c) zestaw nowych oringów glicolowych pod głowice – 24 szt. d) zestaw nowych uszczelek pod kolektor wydechowy – 6 szt. e) zestaw nowych uszczelek pod kolektor ssący- 6 szt. f) zestaw nowych uszczelek pod dekiel klawiatury – 6 szt. g) zestaw nowych świec zapłonowych – 6 szt. h) nowy filtr powietrza – 1 szt. 2. Wymiana korbowodów ze zwrotem starych 6 szt. a) regeneracja korbowodów b) wymiana w korbowodach na nowe panewek small busch 3. Wymiana na nowe kompletów tłoków wraz z pierścieniami 6szt a) Tłoki – 6 szt. b) Pierścienie kompresyjne 6 szt. c) Pierścienie zgarniające 6 szt. d) Pierścienie smarujące 6 szt. e) Sworznie tłoków 6 szt. f) Zabezpieczenie zeger 12 szt. 4 . Wymiana na nowe panewek korbowodów 6 szt. 5 . Wymiana (regeneracja) turbiny garet 1 szt. a) zestaw nowych uszczelek turbiny – 1 kpl 6. Regeneracja koła pośredniego wałka rozrządu wraz z instalacją nowych elementów: a) panewka koła pośredniego b) sworzeń koła pośredniego c) czop koła pośredniego d) kołek koła pośredniego c) śruby mocujące koło pośrednie – 2 szt. d) uszczelka dekla rozrządu e) uszczelka misy olejowej 7. Wymiana na nowe tulei 6 szt. a) tuleje 6 szt. b) uszczelnienie tulei 12 szt. 8. Regeneracja kolektora wydechowego wraz z instalacją nowych elementów: a) uszczelki kolektora sekcja (kolektor-kompensator) -8 szt. b) uszczelka kolektora (kolektor- turbina)- 1 kpl c) kompensatory 3 szt. 9. Wymiana na nową pompy oleju a) pompa oleju b) zestaw uszczelek pod pompę oleju 10. Czyszczenie chłodnicy oleju a) zestaw nowych uszczelek pod chłodnicę oleju 11. Czyszczenie wymiennika spalin a) zestaw nowych uszczelek wymiennika spalin 12. Czyszczenie chłodnicy silnika a) zestaw nowych uszczelek chłodnicy silnika 13. Demontaż silnika z przewiezieniem do siedziby firmy remontującej. 14. Zdemontowanie wału głównego po weryfikacji ewentualne poddanie go obróbce szlifowania. a) mycie zespołu silnika b) zdemontowanie wałka rozrządu, wymiana łożysk ślizgowych wałka na nowe. 15. Odnowienie powierzchni lakierniczej. 2. Warunki Gwarancji: Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji na remont od daty odbioru tj. podpisania końcowego protokołu odbioru. Na części nowe i regenerowane Wykonawca udzieli gwarancji minimum 12 miesięcy od daty odbioru tj. podpisania końcowego protokołu odbioru. 3. Inne warunki mające wpływ na przedmiot zamówienia: a) W cenie należy uwzględnić: 1) Demontaż silnika wraz z ewentualnym przewiezieniem do warsztatu wykonawcy. 2) Dojazd serwisu, dostawę części oraz montaż. 3) Sprzęt wymagany do przeprowadzenia remontu. 4) Montowane części mają być nowe, poza wymienionymi w poz. 5, 6 i 8 (opis przedmiotu zamówienia) gdzie dopuszcza się regenerację części. Elementy użyte do regeneracji muszą być nowe. 5) Części mają być oryginalne. Dopuszcza się zamontowanie zamienników, jednak nie mogą one być o gorszych parametrach niż oryginalne. 6) Prace remontowe na agregacie, na terenie Zakładu należy wykonywać w godz. od 6:00 do 20:00 w dniach od poniedziałku do soboty. 7) Wszystkie dostarczone i zamontowane w urządzeniu części muszą być kompatybilne z jednostką kogeneracyjną. 8) Odbiór prac będących przedmiotem postępowania zostanie potwierdzony protokołem odbioru końcowego, po zakończeniu testów potwierdzających prawidłowe działanie. 4. Miejsce realizacji: Master Odpady i Energia Sp. z o.o., ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy. 5. Warunki płatności: 6. Wynagrodzenie zostanie wypłacone Wykonawcy w dwóch częściach: - I część płatna do 7 dni od otrzymania dostawy części zamiennych niezbędnych do wykonania naprawy i podpisania protokołu częściowego, na podstawie wystawionej faktury VAT - II część płatna do 14 dni po wykonaniu umowy i po podpisaniu protokołu końcowego, na podstawie wystawionej faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31122000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. b) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. c)odpowiednie pełnomocnictwa Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. d)oświadczenie dotyczące warunków udziału w postępowaniu oraz podleganiu wykluczeniu. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. e)Wykaz osób do realizacji zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; b) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach