Przetargi.pl
Zakup i instalacja zintegrowanego systemu informatycznego wraz ze sprzętem komputerowym dot. projektu E-OŚWIATA - program przyjaznej gminy - element projektu E-MIASTO dla Miasta Oleśnicy (nr sprawy: ZP/NZO/27/2009)

Miasto Oleśnica ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, Rynek-Ratusz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7982100 , fax. 071 7982117
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oleśnica
    Rynek-Ratusz
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7982100, fax. 071 7982117
    REGON: 93193473300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i instalacja zintegrowanego systemu informatycznego wraz ze sprzętem komputerowym dot. projektu E-OŚWIATA - program przyjaznej gminy - element projektu E-MIASTO dla Miasta Oleśnicy (nr sprawy: ZP/NZO/27/2009)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a) Wykonanie usług dotyczących Oprogramowania, w ramach których Wykonawca: udzieli bezterminowej licencji na dostarczone systemy; zainstaluje i wdroży oferowane systemy; udzieli 3-letniej gwarancji na dostarczone systemy i wykonane instalacje; udzieli asysty technicznej przez okres 3 lat; przeprowadzi szkolenia w zakresie obsługi i administrowania oferowanych systemów; zobowiąże się do podpisywania umów dotyczących serwisowania systemów za kwotę - 10% wartości licencji przez okres 5 lat; - dostarczy licencje na inne systemy niezbędne do funkcjonowania proponowanych rozwiązań; b) dostawa, instalacja i skonfigurowanie sprzętu komputerowego oraz wykonanie testów weryfikujących prawidłowość wykonanych prac. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w postaci pliku .doc) znajduje się na stronie internetowej - http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50 - jako: Załączniki dla postępowania ZP/NZO/27/2009 - Opis przedmiotu zamówienia E-Oświata - termin realizacji przedmiotu zamówienia: w terminie 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy - rodzaj zamówienia: usługi - kategoria 7 - zamówienie jest objęte GPA: nie - główne warunki finansowania i uzgodnienia płatnicze: 1. Za wykonanie usług i dostaw stanowiących przedmiot zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe, przyjęte w wyniku prowadzonego postępowania. Cena podana w ofercie jest wynagrodzeniem ryczałtowym i nie może być zmieniona. 2. Wynagrodzenie należne Wykonawcy obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca może wystawić faktury częściowe zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, na podstawie protokołów odbioru stwierdzających stan zaawansowania prac z potwierdzeniem upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 4. Faktura końcowa może być wystawiona po odbiorze końcowym potwierdzonym protokołem odbioru i po przedłożeniu dokumentu gwarancyjnego. - forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się do nich odpowiednio. W przypadku udziału grupy wykonawców np. konsorcjum przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagana będzie umowa o wspólnym wykonaniu zamówienia. - data wysłania zaproszeń do udziału zakwalifikowanym kandydatom: 27-01-2010r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722129008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wymagane w wysokości: 45.000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100) na etapie składania ofert - termin zostanie określony w zaproszeniu. Zamawiający będzie także żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości oferty przed zawarciem umowy z wykonawcą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, zgodnie z art. 22, ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 ze zm.), którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (zrealizowali przynajmniej jedno zadanie o podobnym charakterze i komplikacji tj. wdrożyli system elektronicznego zarządzania oświatą, przy czym wartość zrealizowanego zamówienia powinna być większa od 1.500.000 zł brutto) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (dyspozycja środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż 100.000,00 PLN; ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym odpowiedzialność deliktowa - suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 200.000,00 PLN), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Stwierdzenie spełnienia warunków wymaganych od wykonawców odbędzie się poprzez analizę oraz ocenę oświadczeń i dokumentów żądanych od wykonawcy metodą: spełnia/ nie spełnia, za wyjątkiem Wykazu wykonanych usług (o którym mowa w pkt 1.7), gdyż w tym wypadku Zamawiający przyzna po 1 punkcie za każde zrealizowane zadanie wskazane w tabeli, spełniające wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawcy w liczbie pięciu, którzy otrzymają najwyższą ilość punktów zostaną zaproszeni do składania ofert wstępnych. Jeżeli ilość punktów jaką uzyskał piąty wykonawca jest identyczna dla większej liczby wykonawców - Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych tych wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia: A) wniosku o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem - wzór wniosku znajduje się na stronie internetowej - http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50 - jako: Załączniki dla postępowania ZP/NZO/27/2009 - Wzór wniosku B) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne ze wzorem - wzór oświadczenia znajduje się na stronie internetowej - http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50 - jako: Załączniki dla postępowania ZP/NZO/27/2009 - Wzór oświadczenia C) upoważnienia do podpisania wniosku i pozostałych dokumentów, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę D) poniżej wymienionych oświadczeń i dokumentów W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (*pzp - Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wymaga następujących oświadczeń i dokumentów: 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. aktualnych zaświadczeń właściwego: a) naczelnika urzędu skarbowego b) oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy (pzp), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (pzp), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1 - 1.4 składa: 1) pkt 1.1, 1.2 i 1.4 - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) pkt 1.3 - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 pzp (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z jednoczesnym zastosowaniem terminów dotyczących wystawienia poszczególnych dokumentów. Stwierdzenie spełnienia warunków wymaganych od wykonawców odbędzie się poprzez analizę oraz ocenę oświadczeń i dokumentów żądanych od wykonawcy przez powołaną u zamawiającego Komisję metodą: spełnia/ nie spełnia, za wyjątkiem Wykazu wykonanych usług (o którym mowa w pkt 1.7), gdyż w tym wypadku Zamawiający przyzna po 1 pkt za każde zrealizowane zadanie wskazane w tabeli, spełniające wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawcy w liczbie pięciu, którzy otrzymają najwyższą ilość punktów zostaną zaproszeni do składania ofert wstępnych. Jeżeli ilość punktów jaką uzyskał piąty wykonawca jest identyczna dla większej liczby wykonawców - Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych tych wykonawców. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert wstępnych traktuje się jak wykluczonego z postępowanie o udzielenie zamówienia. ? zdolność ekonomiczna i finansowa: W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (*pzp - Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wymaga następujących oświadczeń i dokumentów: 1.5. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Zamawiający wymaga potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż 100.000,00 PLN 1.6. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa - suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 200.000,00 PLN) ? zdolność techniczna: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (*pzp - Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wymaga następujących oświadczeń i dokumentów: 1.7. wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby wykazał realizację przynajmniej jednego zadania o podobnym charakterze i komplikacji tj. wdrożenie systemu elektronicznego zarządzania oświatą, przy czym wartość zrealizowanego zamówienia powinna być większa od 1.500.000 zł brutto - wzór wykazu znajduje się na stronie internetowej - http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50 - jako: Załączniki dla postępowania ZP/NZO/27/2009 - Wzór wykazu wykonanych usług

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach