Przetargi.pl
Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kamiennej Górze

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, al. Wojska Polskiego 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6466672 , fax. 075 6453807
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    al. Wojska Polskiego 1 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6466672, fax. 075 6453807
    REGON: 00327146100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kamiennej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kamiennej Górze, polegających w szczególności na: 1. pomocy w zaspokajaniu codziennych potrzeb, tj.: a) utrzymanie czystości w pomieszczeniach podopiecznego (m.in. mycie podłóg, odkurzanie, mycie sanitariatów, mycie okien, mycie naczyń), b) przygotowywanie posiłków z uwzględnieniem wymaganej diety, c) zakupy artykułów spożywczych, przemysłowych i innych, potrzebnych w gospodarstwie domowym, d) pomocy przy spożywaniu posiłków, podawanie leków, e) zgłaszanie wizyt lekarskich, uczestniczenie w wizytach lekarskich, zakup leków, f) obecność przy załatwianiu lub załatwianie spraw urzędowych i osobistych podopiecznego (m.in. wypełnianie druków urzędowych, opłacanie rachunków), g) palenie w piecu w sezonie grzewczym (m.in. zakup opały, przynoszenie opału i palenie w piecu) 2. opiece higienicznej: a) utrzymanie w czystości odzieży oraz bielizny osobistej i pościelowej podopiecznego (m.in. zmiana odzieży oraz bielizny osobistej i pościelowej, pranie i suszenie), b) utrzymanie higieny osobistej podopiecznego (m.in. pomoc w wykonywaniu czynności codziennej toalety, mycie i kąpiel w wannie lub kabinie prysznicowej przy udziale opiekuna), c) pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmiana pampersów, d) przesłanie łóżka, układanie podopiecznego w łóżku, e) zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń, 3. pielęgnacji zalecanej przez lekarza, 4. pomocy w podtrzymywaniu psychofizycznej kondycji podopiecznego: a) podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań, b) organizowanie i podtrzymywanie kontaktów sąsiedzkich i rodzinnych, c) organizowanie spacerów. Zamówienie będzie realizowane przy uwzględnieniu następujących założeń: 1. Podstawę do świadczenia przez Wykonawcę usług opiekuńczych stanowi decyzja administracyjna, wydana przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kamiennej Górze lub osobę przez niego upoważnioną, określająca wymiar godzinowy świadczenia usług ustalony indywidualnie dla każdego podopiecznego przy uwzględnieniu takich czynników jak: sytuacja zdrowotna, rodzinna, warunki mieszkaniowe, itp. 2. Usługi opiekuńcze będą świadczone w domu podopiecznego. 3. Wykonawca będzie świadczył usługi od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i świąt, jeżeli będą wypadać w dniach, w których Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usług. W przypadku zaistnienia powyższej sytuacji Wykonawca obowiązany jest zapewnić w ostatnim dniu, w którym świadczy usługi, aby codzienne potrzeby oraz opieka higieniczna podopiecznego były maksymalnie zaspokojone. 5. Zamawiający przewiduje, iż w ciągu roku zamówienie będzie obejmowało około 32 000 godzin. 6. Miejsce realizacji zamówienia: obszar Gminy Miejskiej Kamienna Góra.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców ubiegajacych się o udzielenie niniejszego zamówienia wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zadanie polegające na świadczeniu usług opiekuńczych o wartości 200 000 PLN brutto, b) dysponują lub będą dysponować co najmniej 10 osobami przewidzianymi do realizacji niniejszego zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz usług zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. 4. Opinie dotyczące jakości usług, wystawione przez zamawiających te usługi. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, oraz zakresu wykonywanych czynności. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennagora.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach