Przetargi.pl
Wykonanie prac z zakresu oczyszczania ulic i chodników na terenie miasta Kąty Wrocławskie w latach 2010-2012

Gmina Kąty Wrocławskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-080 Kąty Wrocławskie, ul. Rynek Ratusz 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3907219 , fax. 071 3907219
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kąty Wrocławskie
    ul. Rynek Ratusz 1 1
    55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3907219, fax. 071 3907219
    REGON: 93193505200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katywroclawskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac z zakresu oczyszczania ulic i chodników na terenie miasta Kąty Wrocławskie w latach 2010-2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z należytą starannością i zgodnie z obowiązującymi wymogami, sprzętem i materiałem własnym czynności związanych z utrzymaniem czystości i porządku na drogach (w rozumieniu stawy o drogach publicznych) w obrębie miasta Kąty Wrocławskie, polegających na: zbieraniu odpadów, zamiataniu, opróżnianiu i utrzymaniu w należytym stanie technicznym, higienicznym i estetycznym koszy ulicznych na odpady i ich otoczenia (bieżąca kontrola stanu technicznego, mycie i konserwacja) oraz wykonywaniu czynności porządkowych powstałych w następstwie zdarzeń losowych (burze, wypadki drogowe i inne). 2. Szczegółowy zakres prac, lokalizację i częstotliwość ich wykonania zawiera załącznik Nr 1 do niniejszej umowy. 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo usług, mienia i osób postronnych oraz porządek na terenie wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - złożą ofertę kompletną w rozumieniu niniejszej specyfikacji - wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat od daty przekazania ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali przynajmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniami według załącznika nr 1 do specyfikacji 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór zał. nr 2 do specyfikacji) (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot) 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dostarczoną przed podpisaniem umowy z wyłonionym wykonawcą). 5. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne 6. Zaakceptowany projekt umowy wraz załącznikiem (załącznik nr 3 do specyfikacji). 7. Wykaz zrealizowanych zamówień (przynajmniej jednego) (załącznik nr 4 do specyfikacji) 8. Dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt. 7 zostały wykonane z należytą starannością

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.katywroclawskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach