Przetargi.pl
Zakup i dostawę materiałów biurowych do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim

Gmina Krosno Odrzańskie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3835017 , fax. 068 3835122
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno Odrzańskie
    ul. Parkowa 1 1
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 068 3835017, fax. 068 3835122
    REGON: 97077026700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosnoodrzanskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawę materiałów biurowych do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawę materiałów biurowych do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim Główny przedmiot zamówienia: CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe Dodatkowy przedmiot zamówienia: CPV - 22600000-6 - Tusz- 25 szt. CPV - 22816100-4 - Bloczki notatkowe- 85 szt. CPV - 22816100-4 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki- 25 op. CPV - 22851000-0 - Skoroszyty- 255 op. CPV - 22990000-6 - Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych- 52 op. CPV - 24910000-6 - Kleje- 80 szt. CPV - 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/ faksów- 235 szt./ 50 szt. CPV - 30141200-1 - Kalkulatory biurkowe- 8 szt. CPV - 30145100-8 - Rolki do kalkulatorów- 130 szt. CPV - 30192100-2 - Gumki- 35 szt. CPV - 30192111-2 - Poduszki z tuszem- 8 szt. CPV - 30192121-5 - Długopisy kulkowe- 30 op. CPV - 30192130-1 - Ołówki- 80 szt. CPV - 30192133-2 - Temperówki do ołówków-10 szt. CPV - 30192160-0 - Korektory- 125 szt. CPV - 30192300-4 - Taśmy barwiące- 15 szt. CPV - 30192800-9 - Etykiety samoprzylepne- 2 op. CPV - 30192930-9 - Korektory w piórze- 55 szt. CPV - 30197100-7 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie- 38 op. CPV - 30197220-4 - Spinacze do papieru- 30 op. CPV - 30197320-5 - Zszywacze- 8 szt. CPV - 30197321-2 - Usuwacz zszywek- 8 szt. CPV - 30197330-8 - Dziurkacze- 8 szt. CPV - 30197644-2 - Papier kserograficzny- 1015 szt. CVP - 30199100-1 - Kalka; papier samokopiujący; zestawy powielające oraz papier bez kalki- 106 op. CVP - 30199130-0 - Kalka inna niż maszynowa- 6 op. CVP - 30199230-1 - Koperty- 75 kartonów CVP - 30199300-3 - Papier wytłaczany lub perforowany- 50 op. CVP - 30199500-5 - Segregatory; pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby- 560 szt. CVP - 30199720-3 - Papier listowy-50 op. CVP - 30234000-8 - Nośniki do przechowywania- 80 szt. CVP - 30234300-1 - Płyty kompaktowe (CD)- 70 szt. CVP - 30237320-8 - Dyskietki- 10 op. CVP - 30237430-2 - Markery- 200 szt. CVP - 39241200-5 - Nożyczki- 10 szt. CVP - 39292500-0 - Linijki- 12 szt. CVP - 39541130-6 - Sznurek- 10 szt. Wielkość zamówienia: Toner do drukarki HP LJ 1320 zastępczy - 45 szt., Toner do drukarki HP LJ 1300 zastępczy - 30 szt., Toner do drukarki HP LJ 3050 zastępczy - 40 szt., Rolka papierowa do maszynek liczących - 130 szt., Papier ksero A4 biały - 1000 ryz, Papier ksero A3 biały - 15 ryz, Segregator tekturowy A4/70 kolor z szyną - 280 szt., Skoroszyt przeźroczysty z wąsem PCV (1 op. - 10 szt.) - 80 op., Obwoluta do dokumentów (1op. - 100 szt.) - 100 op., Koperta przestrzenna S-DS.-200 - 250 szt., Korektor w długopisie - 55 szt., Klej w sztyfcie 15 gram - 80 szt., Ołówek techniczny drewniany HB - 80 szt., Marker fluorescencyjny - 100 szt., Długopis cienkopiszący z zatyczką (1 op. - 20 szt.) - 30 op.;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności zgodnie z wymogami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), e)złożą ofertę zgodną z wymaganiami SIWZ i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonania oceny spełnienia powyższych warunków Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedłożonych i podpisanych oświadczeń załączonych do SIWZ, a także oryginalnych lub poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów - zaświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy przedłożyć następujące dokumenty i wypełnić podane załączniki: Formularz oferty - załącznik nr 1, Wypełniony wykaz materiałów biurowych planowanych do zakupu w 2010 roku - załącznik nr 2, Wykaz wykonanych czynności o podobnym charakterze zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw materiałów biurowych stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały zrealizowane należycie - załącznik nr 3 + referencje Podstawowe informacje o Wykonawcy - załącznik nr 4 Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji projektu umowy - załącznik nr 5 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 i 24 ustawy Pzp, należy przedłożyć następujące dokumenty i wypełnić załączniki: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone za zgodność z oryginałem. Oświadczenie Wykonawcy o nie wykluczeniu z postępowania o zamówienie na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt 9 i ust. 2 ustawy Pzp - załącznik nr 6 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 7 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone za zgodność z oryginałem. Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krosnoodrzanskie.pl/przetargi/ogłoszenia o przetargach
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach