Gmina Krosno Odrzańskie ogłasza przetarg
- Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3835017 , fax. 068 3835122
- Data zamieszczenia: 2011-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno Odrzańskie
ul. Parkowa 1 1
66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
tel. 068 3835017, fax. 068 3835122
REGON: 97077026700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosnoodrzanskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawę materiałów biurowych do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Główny przedmiot zamówienia: CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe Dodatkowy przedmiot zamówienia: CPV - 22600000-6 - Tusz- 32 szt. CPV - 22816100-4 - Bloczki notatkowe- 74 szt. CPV - 22816300-6 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki- 28 op. CPV - 22851000-0 - Skoroszyty- 189 op. CPV - 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/ faksów- 339 szt./ 0 szt. CPV - 30145100-8 - Rolki do kalkulatorów- 80 szt. CPV - 30192100-2 - Gumki- 40 szt. CPV - 30192121-5 - Długopisy kulkowe- 1100 szt. CPV - 30192130-1 - Ołówki- 130 szt. CPV - 30192133-2 - Temperówki do ołówków-30 szt. CPV - 30192160-0 - Korektory- 100 szt. CPV - 30192300-4 - Taśmy barwiące- 5 szt. CPV - 30192800-9 - Etykiety samoprzylepne- 2 op. CPV - 30192930-9 - Korektory w piórze- 50 szt. CPV - 30197220-4 - Spinacze do papieru- 22 op. CPV - 30197320-5 - Zszywacze- 5 szt. CPV - 30197321-2 - Usuwacz zszywek- 5 szt. CPV - 30197330-8 - Dziurkacze- 5 szt. CPV - 30197630-1 - Papier do drukowania- 1242 szt. CPV - 30199230-1 - Koperty- 80 kartonów CPV - 30199310-6 - Wytłaczany lub perforowany papier do drukowania- 136 op. CPV- 30199410-7- Papier samoprzylepny- 2 op. CPV - 30199500-5 - Segregatory; pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby- 325 szt. CPV - 30199720-3 - Papier listowy-136 op. CPV - 30234000-8 - Nośniki do przechowywania- 74 szt. CPV - 30234300-1 - Płyty kompaktowe (CD)- 36 szt. CPV - 30234400-2- Uniwersalne dyski wideo (DVD)- 36 op. CPV - 30237430-2 - Markery- 250 szt. CPV - 39292500-0 - Linijki- 8 szt. CPV - 39541130-6 - Sznurek- 12 szt. Wielkość zamówienia: Toner do drukarki HP LJ 1320 zastępczy - 48 szt., Toner do drukarki HP LJ 1300 zastępczy - 20 szt., Toner do drukarki HP LJ 3050 zastępczy - 12 szt., Toner do drukarki HP LJ 1000 zastępczy- 3 szt., Toner do drukarki HP LJ 1005 zastępczy- 18 szt., Toner do drukarki HP LJ 1022 zastępczy- 6 szt., Toner do drukarki HP LJ 1200X zastępczy- 6 szt., Toner do drukarki HP LJ 2015 dn X zastępczy- 60 szt., Toner do drukarki HP LJ 2055d zastępczy- 48 szt., Toner do drukarki HP LJ 2055dn zastępczy- 60 szt., Toner do drukarki HP LJ 1505 zastępczy- 7 szt., Toner do drukarki HP LJ 1006 oryginalny- 18 szt., Toner do drukarki Samsung ML1665 zastępczy- 10 szt., Toner do drukarki HP LaserJet P1102 zastępczy- 10 szt., Rolka papierowa do maszynek liczących - 80 szt., Papier ksero A4 biały - 1200 ryz, Papier ksero A3 biały - 42 ryz, Segregator tekturowy A4/70 kolor z szyną - 325 szt., Skoroszyt przeźroczysty z wąsem PCV (1 op. - 10 szt.) - 50 op., Obwoluta do dokumentów (1op. - 100 szt.) - 50 op., Koperta przestrzenna S-DS.-200 - 360 szt., Korektor w długopisie - 50 szt., Klej w sztyfcie 15 gram - 70 szt., Ołówek techniczny drewniany HB - 130 szt., Marker fluorescencyjny - 160 szt., Długopis cienkopiszący z zatyczką (1 op. - 20 szt.) - 45 op.; Szczegółowe określenie i wielkość przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 2 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krosnoodrzanskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno-biurowych i papieru dla jednostek Policji woj. lubuskiego
Dodano: 2016-05-20 - Dostawy materiałów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Zielonej Górze w ramach programu Gwarancje dla młodzieży- Operacja wspierana w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych
Dodano: 2015-07-17 - Dostawy materiałów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek podległych
Dodano: 2015-07-01 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Izby Skarbowej i urzędów skarbowych woj. lubuskiego na rok 2015
Dodano: 2014-10-16 - Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno-biurowych i papieru dla jednostek Policji woj. lubuskiego.
Dodano: 2014-05-12 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu OHP jako realizator usług rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-04-16 - Sprzedaż i dostawa materiałów biurowych w ramach zadania Zakup materiałów biurowych i papieru do sprzętu drukującego.
Dodano: 2014-01-30 - Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
Dodano: 2014-01-21 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Izby Skarbowej i Urzędów Skarbowych woj. lubuskiego
Dodano: 2013-12-30 - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO URZĘDU MIASTA W KROŚNIE ODRZAŃSKIM
Dodano: 2013-12-12