Samodzielny Publiczny ZOZ Przychodnia Miejska ogłasza przetarg
- Adres: 05-420 Józefów, ul. Skłodowskiej 5/7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 789 52 30 wew. 15 , fax. 0-22 789 52 30 wew. 15
- Data zamieszczenia: 2013-03-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny ZOZ Przychodnia Miejska
ul. Skłodowskiej 5/7 5/7
05-420 Józefów, woj. mazowieckie
tel. 0-22 789 52 30 wew. 15, fax. 0-22 789 52 30 wew. 15
REGON: 01004530200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jozefow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostawę artykułów biurowych i wkładów drukujących dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodni Miejskiej w Józefowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zakup i dostawę artykułów biurowych i wkładów drukujących dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodni Miejskiej w Józefowie kod CPV 21125400-9, 30217320-2, 24330000-6 w terminie od dnia zawarcia do dnia 31 grudnia 2013.Rodzaj i liczbę i jednostkę miary artykułów biurowych i wkładów drukujących określa Formularz asortymentowo-cenowy , stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 211254009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jozefow.pl www.jozefow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2013-10-24 - dostawa artykułów biurowych na rok 2012
Dodano: 2012-11-05 - dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2010-05-18 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek (tonerów, bębnów), akcesoriów komputerowych i papieru do drukarek na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce.
Dodano: 2009-07-20 - Dostawa papieru arkuszowego offsetowego
Dodano: 2009-04-21