Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 07-400 Ostrołęka, ul. 11 Listopada 68
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7603377, 7604383 , fax. 029 7603377, 7604383 wew. 203
- Data zamieszczenia: 2009-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. 11 Listopada 68 68
07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie
tel. 029 7603377, 7604383, fax. 029 7603377, 7604383 wew. 203
REGON: 55034787000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-ostroleka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek (tonerów, bębnów), akcesoriów komputerowych i papieru do drukarek na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek (tonerów, bębnów), akcesoriów komputerowych i papieru do drukarek na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce. Część 1 - Papier komputerowy; Część 2 - Materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 211254009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 1 do SIWZ, podpisany przez Osoby Uprawnione i zawierający oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty Wykonawca zobowiązuje się wykonać Zamówienie w terminie wskazanym w SIWZ, - Formularz cenowy, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ (wszystkie ceny w formularzu powinny być podane w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, powiększone o należny podatek VAT), - Oświadczenie Nr 1, sporządzone zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 3 do SIWZ oraz podpisane przez Osoby Uprawnione, w którym Wykonawca potwierdza, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia, o których mowa w punkcie 6.1 SIWZ, - Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. - Oświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom właściwym dla danego materiału eksploatacyjnego oraz dokumenty potwierdzające , że oferowane materiały eksploatacyjne spełniają minimalne wymogi co do pojemności/ wydajności produktu wymaganego zgodnie z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711 - kopia dokumentu ( dokumentów ) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-ostroleka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2013-10-24 - zakup i dostawę artykułów biurowych i wkładów drukujących dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodni Miejskiej w Józefowie
Dodano: 2013-03-04 - dostawa artykułów biurowych na rok 2012
Dodano: 2012-11-05 - dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2010-05-18 - Dostawa papieru arkuszowego offsetowego
Dodano: 2009-04-21