Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek (tonerów, bębnów), akcesoriów komputerowych i papieru do drukarek na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce.

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 07-400 Ostrołęka, ul. 11 Listopada 68
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7603377, 7604383 , fax. 029 7603377, 7604383 wew. 203
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. 11 Listopada 68 68
    07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7603377, 7604383, fax. 029 7603377, 7604383 wew. 203
    REGON: 55034787000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-ostroleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek (tonerów, bębnów), akcesoriów komputerowych i papieru do drukarek na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek (tonerów, bębnów), akcesoriów komputerowych i papieru do drukarek na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce. Część 1 - Papier komputerowy; Część 2 - Materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 211254009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 1 do SIWZ, podpisany przez Osoby Uprawnione i zawierający oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty Wykonawca zobowiązuje się wykonać Zamówienie w terminie wskazanym w SIWZ, - Formularz cenowy, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ (wszystkie ceny w formularzu powinny być podane w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, powiększone o należny podatek VAT), - Oświadczenie Nr 1, sporządzone zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 3 do SIWZ oraz podpisane przez Osoby Uprawnione, w którym Wykonawca potwierdza, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia, o których mowa w punkcie 6.1 SIWZ, - Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. - Oświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom właściwym dla danego materiału eksploatacyjnego oraz dokumenty potwierdzające , że oferowane materiały eksploatacyjne spełniają minimalne wymogi co do pojemności/ wydajności produktu wymaganego zgodnie z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711 - kopia dokumentu ( dokumentów ) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-ostroleka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach