Przetargi.pl
Zakup i dostawa wyposażenia na Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w ramach projektu pn.”Budowa punktu selektywnej selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Rudniku ” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.Oś priorytetowa V.Ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów dla działania 5.2 Gospodarka odpadami dla poddziałania 5.2.2 Gospodarka odpadami – RIT.

Gmina Rudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 47-411 Rudnik, ul. Kozielska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 106 428 , fax. 032 4106418 wew. 123
  • Data zamieszczenia: 2020-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudnik
    ul. Kozielska 1
    47-411 Rudnik, woj. śląskie
    tel. 324 106 428, fax. 032 4106418 wew. 123
    REGON: 27625852300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa wyposażenia na Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w ramach projektu pn.”Budowa punktu selektywnej selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Rudniku ” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.Oś priorytetowa V.Ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów dla działania 5.2 Gospodarka odpadami dla poddziałania 5.2.2 Gospodarka odpadami – RIT.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Rudniku (PSZOK) .W ramach ww projektu Zamawiający podzielił zamówienie na dwa zadania częściowe w tym: a) Zadanie częściowe nr 1 dot. „Wyposażenia PSZOK w kontenery i pojemniki do zbierania i magazynowania poszczególnych rodzajów odpadów” jak wskazano w Tabeli nr 3 PFU stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ b) Zadanie częściowe nr 2 dot. „Wyposażenia PSZOK w pozostałą niezbędną infrastrukturę” za wyjątkiem wyposażenia części biurowej i części socjalnej i sanitarnej o którym mowa w rozdz.2.19 PFU. Każdy z Wykonawców może złożyć jedną ofertę lub 2.( min jedną ,max dwie) 3.3. Opis przedmiotu zamówienia - Zakres zamówienia: a) Dla Zadania częściowego nr 1 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych kontenerów i pojemników na odpady, oznaczonych zgodnie z wytycznymi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2017r poz.19), oraz zgodnie z wymaganiami określonymi w PFU. 1. Kontener o pojemności 34m³–zadaszony, 2. Dwa kontenery o pojemności 12m³ otwarte, 3. Dwa kontenery o pojemności 7m³ –1 zamknięty z klapami wrzutowymi, 1 otwarty typu mulda, 4. Sześć kontenerów o pojemności 4m ³ –2 zamknięte z klapami wrzutowymi, 4zamykane klapami typu mulda, 5. Dziewięć pojemników o pojemności 1,1m³ –z tworzywa sztucznego, zamykanych klapą, materiał: HDPE, odporny na promieniowanie UV, 6. Pięć pojemników o pojemności 240 l. - z tworzywa sztucznego, zamykane klapą, materiał: HDPE, odporny na promieniowanie UV, 7. Trzy pojemniki o pojemności 120l. Z tworzywa sztucznego, zamykane klapą, materiał: HDPE, odporny na promieniowanie UV, 8. Jeden pojemnik specjalistyczny do odbioru lamp/żarówek typu świetlówki, o pojemności pozwalającej magazynować w całości świetlówki różnej długości -do 150cm, 9. Dwa pojemniki specjalistyczne o pojemności min. 120l(HDPE) do odbioru zużytych baterii i akumulatorów małogabarytowych, 10. Jeden zamykany szczelnie pojemnik specjalistyczny o pojemności min. 120l. do odbioru przeterminowanych leków, 11. Cztery beczki wykonane z polietylenu o wysokiej odporności chemicznej o pojemności 60l na odpady niebezpieczne (chemikalia),zamykane pokrywą z zaworem odgazowującym, 12. Jeden pojemnik na odpady ostre (zużyte igły, strzykawki), 13. Trzy kosze siatkowe ze stali nierdzewnej, pojemności minimum 0,75m³ i ładowności 900kg, z opuszczanym bokiem, wyposażone w kółka, 14. Trzy kosze siatkowe ze stali nierdzewnej, o ładowności 200kg, z opuszczanym bokiem, wyposażone w kółka, 15. Sześć pojemników o pojemności min. 40 l. Z tworzywa sztucznego na poszczególne sortymenty rzeczy używanych. Opisy kontenerów ( 35 szt. i pomieszczeń ( 5 szt.) i 20 sztuk zapasowych gładkich tablic. b) Dla Zadania częściowego nr 2 1. Sześć regałów: min. 4 półki wykonane z blachy stalowej o grubości min. 1mm podwójnie doginanej, wzmacnianej od spodu, 2. Jedna drabina pokojowa( aluminiowa), lub inny typ podestu, 3. Jedno krzesło, 4. Stół roboczy o wymiarach min. 1,60 x 0.80 m. 5. Jedna rampa przenośna przeładunkowa, 6. Kosa spalinowa 7. Pojemnik na piasek/ sól o poj. min. 80 l., 8. Szufla do odśnieżania ze stali ocynkowanej, 9. Cztery ławki ogrodowe do strefy edukacyjnej, drewniane o dł. ok. 2,50 m., 10. Dwa stoły do strefy edukacyjnej, drewniane o wymiarach ok. 2,50 x 1,50 m., 11. Cztery tablice do umieszczenia na terenie PSZOK: 3 z informacjami o funkcjonowaniu PSZOK i 1 z informacja o środkach finansowych z RPO, o wymiarach 1,20 x 0,80 m. Szczegółowy opis w zakresie wyposażenia w tym minimalne wymagania dla zadania częściowego nr 1 i 2, zostały opisane w pkt. 2.18, 2.19, 2.20 i 2.21 Programu Funkcjonalno Użytkowego ( PFU) – stanowiącego załącznik 8 do SIWZ, za wyjątkiem wyposażenia części biurowej i części socjalnej i sanitarnej (opisanej w rozdz.2.19 PFU,które nie są objęte przedmiotem zamówienia w tym postępowaniu, ponieważ zostały wykazane w przetargu na roboty budowlane w systemie zaprojektuj i wybuduj pod numerem sprawy ZP.271.5.2020r. z uwagi na funkcjonalne powiązanie z głównym przedmiotem zamówienia. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt ma Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Rudniku. 3.5 Gwarancja Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na zad częściowe 1,2 na okres minimum 12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia .Okres gwarancji stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert. Wykonawca może zaproponować wydłużony termin gwarancji, za co uzyska odpowiednią ilość punktów .Kryteria oceny ofert zostały opisane w Rozdz XIII pkt 13.4.SIWZ 3.6 Dostarczone przedmioty zamówienia winny być nowe. Bez wad i winny odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia , zgodnie ze SIWZ i PFU. 3.7 Pozostałe wymagania określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ 3.9 Rozwiązania równoważne Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy, numery katalogowe lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „równoważny” - pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej w tym PFU . Jeśli i w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub protokołu, zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar lub produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia jest opisywany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty [rozwiązania] równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. Jeśli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by te równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające materiał do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. (w/w. dokumenty Zamawiający będzie wymagał dopiero na etapie realizacji umowy(tj. przed montażem) , zatwierdzając je co najmniej 7 dni przed planowaną dostawą do siedziby zamawiającego. 3.2.4 Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wskazać w ofercie, jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca oraz podać firmę podwykonawcy a także nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1b pkt 3. Zasady dotyczące podwykonawców zawarte są w projekcie umowy stanowiącym integralną część SIWZ - załącznik nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42900000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego informacji (o której mowa w art.86 ust.5 ustawy pzp), dot. kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art.24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp )zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu -wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr6 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, świadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Wszystkie oferty muszą zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: • Formularz ofertowy do SIWZ stanowi - załącznik nr 1 ( dot zad częściowego nr 1 i 2) , • Oświadczenie (wstępne) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania do SIWZ stanowi załącznik nr 2, • Oświadczenie (wstępne) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu do SIWZ - stanowi załącznik nr 3, • Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy, • Zobowiązanie innego podmiotu podmiotu trzeciego na zasobach, którego polega Wykonawca do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia do SIWZ stanowi załącznik 5 - jeśli dotyczy. UWAGA: • Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczę lub dokumentów składanych wraz z ofertą ,chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U z 2014 r poz.1114 oraz 2016 poz.352) a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach