Przetargi.pl
Dostawa krajarki introligatorskiej do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach

Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40074 Katowice, ul. Raciborska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 758 77 01 , fax. 32 758 77 01
  • Data zamieszczenia: 2018-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
    ul. Raciborska 37
    40074 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 758 77 01, fax. 32 758 77 01
    REGON: 27762086000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna szkoła wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa krajarki introligatorskiej do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dane techniczne: - format B1 100 x 70 - wymiary urządzenia (długość/szerokość wraz ze stołami bocznymi do 1720 mm, głębokość do 1820 mm • - hydrauliczny napęd belki dociskowej, • - bezpośredni mechaniczny napęd belki nożowej,(realizowany poprzez przekładnie oraz cięgno belki nożowej), • - programator z kolorowym ekranem 5" lub większym • - wbudowana pamięć wykonywanych prac (nieograniczona liczba programów, 5700 kroków), • - funkcja szybkiego cięcia bez wychodzenia z programu, • - układ docisku z podwójnym siłownikiem oraz dźwigniami wyrównawczymi, (płynna regulacja docisku belki) • - regulowana siła i czas dociskania materiału • - programowalna funkcja wyprasowywania powietrza ze stosu arkuszy, • - stół główny oraz stoły boczne pokryte stalą nierdzewną ,odporne na zużycie • - stół główny, napowietrzany (dmuchawa na wyposażeniu), • - standardowo stoły boczne o wymiarach do 471 x 436 mm, napowietrzane, sterowanie z panelu włączaniem i wyłączaniem powietrza na stołach, • - napęd siodła za pomocą śruby pociągowej łożyskowanej tocznie, • - dokładność cięcia 0,01mm • - programowana opcja szybkiego wyrzutu stosu po obcięciu, • - szybki posuw siodła 225 mm/s, • - optyczny wskaźnik linii cięcia, • - regulacja kąta i głębokości zejścia noża wykonywana z przodu krajarki • Uproszczony system smarowania - łatwo dostępny, • Kurtyny bezpieczeństwa • System autodiagnostyki krajarki, • Dwa wzajemnie kontrolujące się sterowniki (system redundantny) • Zabezpieczenie przed cięciem poza zakresem tolerancji, Gwarancja: minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi oraz nieodpłatnego serwisu wynosi 24 miesiące Wszelkie naprawy gwarancyjne lub prowadzone w ramach rękojmi winny odbywać się na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, który zapewnia również materiały, elementy zamienne oraz transport/dojazd serwisu. Przykładowy typ: Gilotyna Schneider Senator e-line 78 lub równoważna pod względem parametrów technicznych i funkcjonalności. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, równoważnych ani nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. W ramach zamówienia Wykonawca winien na własny koszt i ryzyko dostarczyć przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, a także: - zainstalować krajarkę (w tym zmontować urządzenie, jeżeli maszyna była wnoszona w częściach, a także wypoziomować/zakotwić/podłączyć do instalacji Zamawiającego o ile wymaga tego specyfikacja maszyny) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w pkt. 3.8 SIWZ, - uruchomić i przetestować urządzenie w obecności pracownika/pracowników Zamawiającego. - wykonać wszelkie wymagane prawem uzgodnienia, pomiary itp. (jeżeli wymaga tego specyfikacja maszyny), - przeszkolić personel Zamawiającego z obsługi, - dostarczyć dokumentację powykonawczą w języku polskim, w tym dokumentację techniczno – ruchową, instrukcję obsługi, gwarancję. 4. Urządzenie winno być fabrycznie nowe, dopuszczone do użytku i spełniać wszelkie wymagane prawem normy i zasady bezpieczeństwa, posiadać stosowne certyfikaty w celu używania maszyny, w tym certyfikat zgodności z przepisami UE. W szczególności spełniać wymagania określone w: a) Kodeksie Pracy - Rozdziale IV Maszyny i inne urządzenia techniczne, b) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 30.10.2002 roku w sprawie minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas pracy (Dz.U. Nr 191, poz. 1596), c) Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w Sprawie Ogólnych Przepisów Bezpieczeństwa i Higieny Pracy z dnia 26 września 1997r. (Dz.U. Nr 129, poz. 844) tj. z dnia 28 sierpnia 2003 r. (Dz.U. Nr 169, poz. 1650). 5. Miejsce realizacji: Dostawa i instalacja w oficynie drukarskiej znajdującej się na poziomie -1 (piwnica) budynku przy ul. Koszarowej 19 w Katowicach. Istnieją trzy możliwości wniesienia urządzenia do miejsca docelowego: 6. Przez drzwi wejściowe do piwnicy bezpośrednio z parkingu: a) wymiary drzwi: ok. 90 x 179 cm b) za drzwiami 4 schody i zakręt w korytarzu c) szerokość korytarza: ok. 203 cm d) wysokość korytarza: ok. 188 cm 2. Przez drzwi wejściowe (ewakuacyjne) do korytarza na poziomie 0 (parter) bezpośrednio z parkingu (przed drzwiami 3 schody). a) wymiary drzwi ewakuacyjnych: 120 x 205 cm b) wymiary drzwi wejściowych do piwnicy: ok. 99x 195 cm c) za drzwiami zejście schodami i dwa przejścia o wymiarach: szerokość ok. 90-100 cm, wysokość ok. 171 – 178 cm 7. Przez okno bezpośrednio do korytarza piwnicy znajdujące od strony parkingu o wymiarach: ok. 187 x 60 cm 8. Wymiary drzwi wejściowych do oficyny drukarskiej (miejsca docelowego): ok. 88 x 191 cm. Za drzwiami znajdują się 3 schody. W Załączeniu do SIWZ wyciąg z projektu budynku Koszarowa 19 – rzut z naniesionym miejscem dostawy i instalacji (załącznik nr 8 do SIWZ). 9. Zamawiający przewiduje WIZJĘ w miejscu wykonania zamówienia każdorazowo na wniosek Wykonawcy. W celu umożliwienia obecności wszystkim Wykonawcom, informację o terminie zebrania Zamawiający zamieści na stronie internetowej. Zgłoszone na zebraniu pytania o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz odpowiedzi na nie, bez wskazywania źródeł zapytania zgodnie z art. 38 ust. 3a ustawy PZP, zostaną udostępnione na stronie internetowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42900000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje warunku i dokona jego oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dołączyć do oferty wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia . Załącznik ten stanowi część oferty i nie podlega uzupełnieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach