Przetargi.pl
Zakup i dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówek terenowych w: Czarnkowie, Pile, Pleszewie, Ostrzeszowie, Ostrowie Wlkp, Wolsztynie, Koninie, Słupcy i Kole.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-959 Poznań, ul. Św. Marcin 46/50
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8530920
  • Data zamieszczenia: 2012-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu
    ul. Św. Marcin 46/50 46/50
    60-959 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8530920
    REGON: 01251326200346
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówek terenowych w: Czarnkowie, Pile, Pleszewie, Ostrzeszowie, Ostrowie Wlkp, Wolsztynie, Koninie, Słupcy i Kole.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem mebli biurowych do jednostek Zamawiającego: a) Oddział Regionalny KRUS w Poznaniu, ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań - fotel biurowy obrotowy - 10 szt. - fotel gabinetowy- 1 szt. - szafka - 1 szt. - stolik składany - 2 szt. - nadstawka do stolika składanego - 2 szt. - krzesło składane - 4 szt. b) Placówka Terenowa KRUS w Czarnkowie, ul. Kościuszki 87, 64-700 Czarnków - biurko prostokątne dł-120 cm- 6 szt. - biurko prostokątne dł. 150 cm - 6 cm - kontener 3 -szufladowy + piórnik - 12 szt. - kontener dostawny 4 - szufladowy - 2 szt. - dostawka do biurka - 4 szt. - szafa biurowa na dokumenty z nadstawką - 5 szt. - szafa odzieżowo - biurowa z nadstawką - 4 szt. - szafa biurowa - pół otwarta - 1 szt. - szafa biurowa - wąska - 2 szt. - szafa niska - 1 szt. - stolik pod drukarkę z półką - 1 szt. - stół konferencyjny - 1 szt. - krzesło - 8 szt. - fotel gabinetowy - 1 szt. c) Placówka Terenowa KRUS w Pile, ul. W. Pola 4, 64-920 Piła - fotel gabinetowy - 2 szt. d) Placówka Terenowa KRUS w Pleszewie, ul. Lipowa 21, 63-300 Pleszew - nadstawka na szafę z drzwiami przesuwnymi - 4 szt. e) Placówka Terenowa KRUS w Ostrzeszowie, ul. Przemysłowa 7, 63-500 Ostrzeszów - regał otwarty - 2 szt. f) Placówka Terenowa KRUS w Ostrowie Wlkp. ul. Krotoszyńska 41, 63-400 Ostrów Wlkp. - fotel biurowy obrotowy - 10 szt. - regał otwarty - 6 szt. g) Placówka Terenowa KRUS w Wolsztynie, ul. Kościelna 8, 64-200 Wolsztyn - szafa biurowa na dokumenty bez nadstawki - 1 szt. h) Placówka Terenowa KRUS w Koninie, ul. Kopernika 10, 62-500 Konin - szafa biurowa na dokumenty z nadstawką - 9 szt. - szafa odzieżowo - biurowa z nadstawką - 8 szt. - szafa biurowa na dokumenty bez nadstawki - 7 szt. - stolik pod drukarkę z półką - 12 szt. i) Placówka Terenowa KRUS w Słupcy, ul. Warszawska 1, 62-400 Słupca - biurka prostokątne dł.150 cm - 2 szt. - biurko prostokątne dł. 120 cm -7 szt. - kontener 3 szufladowy + piórnik - 9 szt. - szafa biurowa na dokumenty z nadstawką - 5 szt. - stolik pod drukarkę z półką- 4 szt. j) Placówka Terenowa KRUS w Kole, ul. Niezłomnych 8, 62- 600 Koło - krzesła do sali obsługi typu ławka - 2 szt. ławek 2.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia i ustawienia mebli do wskazanych pomieszczeń biurowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego określonych w pkt III.1 SIWZ. 3.Wszystkie meble muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad. 4.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dostarczone meble i ich montaż udzielił gwarancji na okres minimum 24 miesięcy od daty dostawy przedmiotu zamówienia oraz zapewnił w okresie gwarancji serwis na naprawy nie objęte gwarancją. 5.Koszty dostawy, montażu, wniesienie i ustawienia mebli w pomieszczeniach biurowych ponosi Wykonawca. 6.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymaganiami technicznymi, jakościowymi i ilościowymi wraz ze szkicami mebli zawarto w umowie stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. 7.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzornik kolorów mebli
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach