Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych mebli do rozbudowanego i przebudowanego istniejącego budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej - Filia w Owińskach zlokalizowanego przy ul. Cysterek 5 w Owińskach

Zakład Opiekuńczo-Leczniczy i Rehabilitacji Medycznej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 61-044 Poznań, ul. Mogileńska 42
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-61 8738702, 8738715 , fax. 0-61 8738703
  • Data zamieszczenia: 2016-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy i Rehabilitacji Medycznej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Mogileńska 42
    61-044 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 0-61 8738702, 8738715, fax. 0-61 8738703
    REGON: 63113702900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mogilenska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych mebli do rozbudowanego i przebudowanego istniejącego budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej - Filia w Owińskach zlokalizowanego przy ul. Cysterek 5 w Owińskach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli do rozbudowanego i przebudowanego istniejącego budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej - Filia w Owińskach zlokalizowanego przy ul. Cysterek 5 w Owińskach. Montaż i rozstawianie mebli może odbywać się na budynku czynnym w którym przybywają pacjenci lub w budynku nieczynnym użytkowo, ale w obecności pracowników innych dostawców, podwykonawców generalnego wykonawcy. Przedmiot zamówienia składa się z 3 części (pakietów). Pakiet nr 1: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli do rozbudowanego i przebudowanego istniejącego budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej - Filia w Owińskach zlokalizowanego przy ul. Cysterek 5 w Owińskach. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawiera załącznik nr 1A do specyfikacji. Pakiet nr 2: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli ze stali nierdzewnej do rozbudowanego i przebudowanego istniejącego budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej - Filia w Owińskach zlokalizowanego przy ul. Cysterek 5 w Owińskach. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawiera załącznik nr 1B do specyfikacji. Pakiet nr 3: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli i wyposażenie metalowe do rozbudowanego i przebudowanego istniejącego budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej - Filia w Owińskach zlokalizowanego przy ul. Cysterek 5 w Owińskach. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawiera załącznik nr 1C do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium w wysokości: Pakiet nr 1: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Pakiet nr 2: 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych 00/100). Pakiet nr 2: 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100). 2.Wykonawca wnosi wadium nie później niż przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: -pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 15 1130 1088 0001 3016 8720 0002, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna: oryginał wniesienia wadium należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego w godzinach od 800 do 1500 przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin znalezienia się środków finansowych na rachunku Zamawiającego. 4. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7.Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mogilenska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach