Urząd Gminy Komorniki ogłasza przetarg
- Adres: 62-052 Komorniki, ul. Stawna 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8107751 , fax. 061 8107985
- Data zamieszczenia: 2016-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Komorniki
ul. Stawna 1 1
62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie
tel. 061 8107751, fax. 061 8107985
REGON: 00053862700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.komorniki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia do budowanego Kompleksu szkolnego w Plewiskach - I etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 - Zakup i dostawa mebli wraz z wyposażeniem do pomieszczeń budowanego Kompleksu szkolnego w Plewiskach zgodnie ze szczegółowym zestawieniem ilościowym stanowiącym Załącznik nr 1A oraz Specyfikacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 9. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach z dnia 31.12.2002r. dla wyrobów, które są objęte w/w rozporządzeniem, Wykonawca przedstawi w ofercie certyfikaty na zgodność z wymaganiami właściwych polskich i europejskich norm. Wśród wyrobów objętych tym wymogiem znajdują się: - meble szkolne szkieletowe (krzesła, ławki, stoliki, biurka), - meble szkolne skrzyniowe (regały, szafy), - meble szkolne przeznaczone do wszystkich pomieszczeń dydaktycznych użytkowanych przez dzieci i młodzież, - sprzęt szkolny (tablice szkolne, gabloty, wieszaki). Przedmiot zamówienia dla Części 1 ma być fabrycznie nowy i dostarczony bezpośrednio do Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach, ul. Prof. Wacława Strażewicza 1, 62-064 Plewiska, gmina Komorniki, woj. wielkopolskie. Wykonawca zapewni własny transport, wniesienie oraz rozmieszczenie mebli i wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach Szkoły Podstawowej Nr 2 w Plewiskach wskazanych przez Zamawiającego. Wszystkie meble wymagające złożenia lub montażu Wykonawca wykonana we własnym zakresie w miejscu bezpośredniej dostawy. Część 2 - Zakup i dostawa wyposażenia informatycznego (pracownia terminalowa wraz z dodatkowym wyposażeniem IT), zgodnie ze szczegółowym zestawieniem ilościowym stanowiącym Załącznik nr 1B oraz Specyfikacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 10. Przedmiot zamówienia dla Części 2 ma być fabrycznie nowy i dostarczony bezpośrednio do Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach, ul. Prof. Wacława Strażewicza 1, 62-064 Plewiska, gmina Komorniki, woj. wielkopolskie. Wykonawca zapewni własny transport, wniesienie oraz rozmieszczenie w poszczególnych pomieszczeniach Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca podłączy wyposażenie informatyczne do przygotowanej instalacji elektrycznej wraz z jego uruchomieniem oraz przeszkoleniem osób wskazanych przez Użytkownika (dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach) w zakresie obsługi wyposażenia. Jeśli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia i stanowiących załączniki do SIWZ zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych, pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt stanowiący o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium na warunkach określonych w art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - dla Części 1 przedmiotu zamówienia: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100);- dla Części 2 przedmiotu zamówienia: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium według wyboru Wykonawcy może być wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych:a)w pieniądzu: przelew na konto nr 56 1240 1747 1111 0000 1848 9057; b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 1.3.Termin przekazania wadium: przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego uważa się termin uznania środków na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego tj. do godziny 10:00 w dniu składania ofert. 1.5.Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie przez Zamawiającego wadium określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1.6. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. UWAGA: Zgodnie z zapisami w ustawie PZP w świetle art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Gwarant, udzielający wykonawcy gwarancji jest zobowiązany niezależnie od zapisów art. 46 ust. 5 PZP taką okoliczność w wystawionym przez siebie dokumencie przewidzieć. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy w oryginale złożyć w Wydziale Inwestycji i Remontów Urzędu Gminy Komorniki pokój nr 108 przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wadium wniesione w innej formie niż pieniądz, winno być wniesione w imieniu konsorcjum. 1.7.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 1.8. poniżej. 1.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 1.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 1.10.Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 i 184 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komorniki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup, dostawa i montaż mebli do pomieszczeń Wielkopolskiego Centrum Onkologii
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa metalowych szafek ubraniowych oraz szaf skrytkowych komorowych.
Dodano: 2016-05-04 - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby I Oddziału ZUS w Poznaniu, II Oddziału ZUS w Poznaniu i Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - 3 części: Część nr 1 - meble dla I Oddziału ZUS w Poznaniu Część nr 2 - meble dla II Oddziału ZUS w Poznaniu Część nr 3 - meble dla Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-04-22 - Zakup i dostawa mebli, wraz z montażem do Politechniki Poznańskiej.
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa fabrycznie nowych mebli do rozbudowanego i przebudowanego istniejącego budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej - Filia w Owińskach zlokalizowanego przy ul. Cysterek 5 w Owińskach
Dodano: 2016-02-26 - Zakup wyposażenia do rozbudowywanej Szkoły Podstawowej w Komornikach - II etap
Dodano: 2016-02-24 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych oraz szaf odzieżowych metalowych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu
Dodano: 2016-01-21 - ROA.271.36.2015 Sprzedaż, dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia do Gimnazjum w Dopiewie
Dodano: 2015-12-21 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia na potrzeby internatu szkolnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Nietążkowie
Dodano: 2015-12-14