Jednostka Wojskowa 4809 ogłasza przetarg
- Adres: 05-131 Zegrze, ul. Juzistek 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6883896 , fax. 22 6883868
- Data zamieszczenia: 2014-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4809
ul. Juzistek 2 2
05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
tel. 22 6883896, fax. 22 6883868
REGON: 14291704000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa technicznych środków ochrony fizycznej dla Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa technicznych środków ochrony fizycznej dla Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu. 2. Zamówienie zostało ujęte w 2 częściach: Część nr I - Zakup pojemników na klucze, szaf stalowych (klasa A), zestawów plombowniczych i worków ewakuacyjnych Część nr II - Zakup szaf stalowych (klasa B i C). 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą część zamówienia. 4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: część zamówienia I: 39132100-7, 44619000-2, 44316400-2, 35110000-5; część zamówienia II: 39132100-7. 5. Wykonawca dostarczy towary stanowiące przedmiot zamówienia fabrycznie nowe (w I klasie jakości), technicznie sprawne/zgodne z parametrami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz cenowy - załącznik nr 2.1, 2.2 do SIWZ (odpowiednio dla części zamówienia) 7. Wykonawca udzieli gwarancji: dla Części nr I: poz. 1, 15-18 - 12 miesięcznej; poz. 2-14 - 24 miesięcznej liczonej od daty odbioru przedmiotu zamówienia; dla Części nr II: 24 - miesięcznej liczonej od daty odbioru przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów na własny koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 9. Wykonawca będzie zobowiązany do rozładowania i wniesienia towarów do miejsca wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 10. Wykonawca o planowanej dostawie towarów powiadomi Zamawiającego, z co najmniej 2 - dniowym wyprzedzeniem (dwa dni robocze). 11. Dostawy (przy udziale przedstawiciela Wykonawcy) winny być realizowane w godzinach: od poniedziałku do czwartku w godz. 7.00 - 15.00, w piątek w godz. 8.00 - 12.30. 12. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy załącznik nr 6 do SIWZ. 13. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, tj. oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391321007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.26wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do budynku Sądu Rejonowego w Gostyninie, ul. 3 Maja 43
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa szaf kartotekowych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-182/2015
Dodano: 2015-11-13 - NDM/81: Dostawa wraz z montażem wyposażenia technologicznego - szuflad metalowych w regałach przesuwnych w budynku archiwum w k - 1023 Mińsk Mazowiecki. - zad. 01583
Dodano: 2015-09-04 - zakup i sukcesywna dostawa szaf kartotecznych , krzeseł, kanap
Dodano: 2014-02-12 - zakup i dostawę szafy metalowej dla Instytutu Techniki Cieplnej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2013-09-19 - Dostawa mebli metalowych, części mebli metalowych oraz drabin, z montażem w siedzibie Zamawiającego
Dodano: 2013-05-10 - Artykułów wyposażenia DPS Kozienice wg. zadań: zadanie 1 - dostawa artykułów BHP do DPS Kozienice- szafy zadanie 2 - dostawa artykułów BHP do DPS Kozienice -wózki zadanie 3 - dostawa artykułów BHP do DPS Kozienice -dozowniki, pojemniki i wycieraczka.
Dodano: 2013-04-12 - zakup i dostawę szafy metalowej dwudrzwiowej do przechowywania dokumentacji i akt osobowych w związku z realizacją projektu Modernizacja i budowa nowej infrastruktury naukowo badawczej Wojskowej Akademii Technicznej i Politechniki Warszawskiej na potrzeby wspólnych numeryczno doświadczalnych badań lotniczych silników turbinowych Nr POIG.02.02.00-14-022/09 dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2013-01-18 - Dostawa i montaż regałów archiwizacyjnych
Dodano: 2012-10-01 - Dostawa wyposażenia dla Ośrodka Leczenia Osób Uzależnionych od Alkoholu
Dodano: 2012-08-21