Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 00-665 Warszawa, ul. Nowowiejska 27
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8252031 w. 355, 356 , fax. 022 8252031 w. 355
- Data zamieszczenia: 2012-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej
ul. Nowowiejska 27 27
00-665 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8252031 w. 355, 356, fax. 022 8252031 w. 355
REGON: 00029807000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowowiejski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia dla Ośrodka Leczenia Osób Uzależnionych od Alkoholu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Ośrodka Leczenia Osób Uzależnionych od Alkoholu przy ul. Kolskiej 2/4 w Warszawie. Realizacja przedmiotu zamówienia jest związana z poprawą jakości udzielanych świadczeń w zakresie leczenia osób uzależnionych i współuzależnionych od alkoholu w Ośrodku Leczenia Osób Uzależnionych od Alkoholu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 pakiety (części) z podziałem na: 1) Pakiet nr 1: Meble i armatura. 2) Pakiet nr 2: Bielizna pościelowa, koce, poduszki i piżamy. 3) Pakiet nr 3: Sprzęt AGD, RTV i telekomunikacyjny. 4) Pakiet nr 4: Pozostałe wyposażenie. 3. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w formularzu cenowym (opisie przedmiotu zamówienia), zawierającym minimalne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2A - 2D do SIWZ) oraz we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391321007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnowowiejski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do budynku Sądu Rejonowego w Gostyninie, ul. 3 Maja 43
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa szaf kartotekowych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-182/2015
Dodano: 2015-11-13 - NDM/81: Dostawa wraz z montażem wyposażenia technologicznego - szuflad metalowych w regałach przesuwnych w budynku archiwum w k - 1023 Mińsk Mazowiecki. - zad. 01583
Dodano: 2015-09-04 - Zakup i dostawa technicznych środków ochrony fizycznej dla Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu
Dodano: 2014-04-28 - zakup i sukcesywna dostawa szaf kartotecznych , krzeseł, kanap
Dodano: 2014-02-12 - zakup i dostawę szafy metalowej dla Instytutu Techniki Cieplnej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2013-09-19 - Dostawa mebli metalowych, części mebli metalowych oraz drabin, z montażem w siedzibie Zamawiającego
Dodano: 2013-05-10 - Artykułów wyposażenia DPS Kozienice wg. zadań: zadanie 1 - dostawa artykułów BHP do DPS Kozienice- szafy zadanie 2 - dostawa artykułów BHP do DPS Kozienice -wózki zadanie 3 - dostawa artykułów BHP do DPS Kozienice -dozowniki, pojemniki i wycieraczka.
Dodano: 2013-04-12 - zakup i dostawę szafy metalowej dwudrzwiowej do przechowywania dokumentacji i akt osobowych w związku z realizacją projektu Modernizacja i budowa nowej infrastruktury naukowo badawczej Wojskowej Akademii Technicznej i Politechniki Warszawskiej na potrzeby wspólnych numeryczno doświadczalnych badań lotniczych silników turbinowych Nr POIG.02.02.00-14-022/09 dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2013-01-18 - Dostawa i montaż regałów archiwizacyjnych
Dodano: 2012-10-01