Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do budynku Sądu Rejonowego w Gostyninie, ul. 3 Maja 43

Sąd Okręgowy w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-404 Płock, Plac Narutowicza 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2622526 , fax. 024 2622526
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Płocku
    Plac Narutowicza 4 4
    09-404 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2622526, fax. 024 2622526
    REGON: 00057065400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plock.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do budynku Sądu Rejonowego w Gostyninie, ul. 3 Maja 43
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do budynku Sądu Rejonowego w Gostyninie przy ul. 3 Maja 43. Zamawiający wymaga, aby elementy objęte dostawą posiadały parametry techniczne i estetyczne nie gorsze niż opisane w załączniku nr 1 do SIWZ, były fabrycznie nowe oraz wolne od wad technicznych i prawnych. Zaoferowane meble muszą: - być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano poświadczenie lub certyfikat na znak bezpieczeństwa albo certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną wymienioną w opisie technicznym - załącznik nr 1 do SIWZ, - nadawać się do użytkowania zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem, niezwłocznie po ich ustawieniu lub zamontowaniu w wyznaczonym pomieszczeniu. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: - dostarczenia fabrycznie nowych przedmiotów, zgodnie z warunkami SIWZ, - rozpakowania, zmontowania, ustawienia (zamontowania), a także usunięcia wszelkich powstałych w wyniku tych czynności odpadów i nieczystości, - udzielenia gwarancji jakości na okres co najmniej wskazany w ofercie, obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe dostarczonych mebli, licząc od dnia ich odebrania przez Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera; a) Opis Techniczny Wyposażenia - Załącznik nr 1 do SIWZ, b) Zestawienie ilościowe/formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ, c) schemat wyposażenia: parter, I piętro, II piętro - Załącznik nr 3 cz. 1, cz. 2, cz. 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391321007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5.000 zł. należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (termin, w jakim pieniądze muszą znaleźć się na koncie Zamawiającego). Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 24.05.2016 r.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plock.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach