Przetargi.pl
Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, Plac 1000-lecia 25
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 056 6835383
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    Plac 1000-lecia 25 25
    87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, fax. 056 6835383
    REGON: 87112421300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.golub-dobrzyn.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ILOŚCI PODANE SĄ W SZTUKACH ( nie kompletach) 1.Tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe 9.000szt. 2.Tablice samochodowe indywidualne 20 szt. 3.Tablice samochodowe tymczasowe 20 szt. 4.Tablice samochodowe zabytkowe 4szt. 5.Tablice zwyczajne motocyklowe 500 szt. 6.Tablice motocyklowe indywidualne 6 szt. 7.Tablice motocyklowe tymczasowe 1 szt. 8.Tablice motocyklowe zabytkowe 1 szt. 9.Tablice zwyczajne motorowerowe 450 szt. 10.Tablice motorowerowe tymczasowe 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, potwierdzone odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu : Ocena wg formuły spełnia - nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, zgodnie z pkt.5 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz formularzem ofertowym i formularzem cenowym (zał. Nr 1 i 2 do SIWZ ) następujące oświadczenia i dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Podpisane Oświadczenie oferenta ( zawarte w druku formularza ofertowego zał. Nr 1 SIWZ). Zaakceptowany- podpisany - projekt umowy ( zał. nr 3 SIWZ). Wykaz wykonanych dostaw (co najmniej 2) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością ( liczoną w skali 24 miesięcy) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, , dat wykonania i odbiorców. (zał. nr 4 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.golub-dobrzyn.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach