Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, Plac 1000-lecia 25
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. , fax. 056 6835383
- Data zamieszczenia: 2009-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
Plac 1000-lecia 25 25
87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, fax. 056 6835383
REGON: 87112421300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.golub-dobrzyn.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ILOŚCI PODANE SĄ W SZTUKACH ( nie kompletach) 1.Tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe 9.000szt. 2.Tablice samochodowe indywidualne 20 szt. 3.Tablice samochodowe tymczasowe 20 szt. 4.Tablice samochodowe zabytkowe 4szt. 5.Tablice zwyczajne motocyklowe 500 szt. 6.Tablice motocyklowe indywidualne 6 szt. 7.Tablice motocyklowe tymczasowe 1 szt. 8.Tablice motocyklowe zabytkowe 1 szt. 9.Tablice zwyczajne motorowerowe 450 szt. 10.Tablice motorowerowe tymczasowe 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, potwierdzone odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu : Ocena wg formuły spełnia - nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, zgodnie z pkt.5 SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz formularzem ofertowym i formularzem cenowym (zał. Nr 1 i 2 do SIWZ ) następujące oświadczenia i dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Podpisane Oświadczenie oferenta ( zawarte w druku formularza ofertowego zał. Nr 1 SIWZ). Zaakceptowany- podpisany - projekt umowy ( zał. nr 3 SIWZ). Wykaz wykonanych dostaw (co najmniej 2) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością ( liczoną w skali 24 miesięcy) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, , dat wykonania i odbiorców. (zał. nr 4 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.golub-dobrzyn.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH ORAZ ZŁOMOWANIE TABLIC REJESTRACYJNYCH WYCOFANYCH Z UŻYCIA W LATACH 2016-2017 DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Dodano: 2015-09-08 - Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu
Dodano: 2015-06-17 - Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu
Dodano: 2014-06-09 - PRZYGOTOWANIE, DOSTAWA I MONTAŻ ELEMENTÓW INFORMACJI WIZUALNEJ DOSTOSOWANEJ DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z DYSFUNKCJĄ NARZĄDU WZROKU DO BIBLIOTEKI GŁÓWNEJ UNIWERSYTETU KAZIMIERZA WIELKIEGO W BYDGOSZCZY
Dodano: 2013-10-23 - Dostawę aluminiowych tablic rejestracyjnych powlekanych folią.
Dodano: 2013-10-18 - PRZYGOTOWANIE, DOSTAWA I MONTAŻ ELEMENTÓW INFORMACJI WIZUALNEJ DO BIBLIOTEKI GŁÓWNEJ UNIWERSYTETU KAZIMIERZA WIELKIEGO W BYDGOSZCZY.
Dodano: 2013-10-01 - Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu
Dodano: 2013-06-13 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2013-05-14 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Radziejowie
Dodano: 2012-01-16 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2011-12-06