Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu

Powiat Świecki ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
  • Data zamieszczenia: 2014-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
    ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
    REGON: 09235097800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Świeckiego związanych z rejestracją pojazdów na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 1137 z późn.zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy. 2) Dostawa obejmuje tablice rejestracyjne z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi o przeznaczeniu i rozmiarach zgodnych ze wzorami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 z późn.zm.), wyprodukowanych zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012, poz.585) w ilości zgodnej z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, przy czym Zamawiający planuje, iż ilość zamówionych tablic w okresie wykonania umowy nie będzie wyższa niż 17.174 sztuk: - samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe, zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, zabytkowe - w ilości 15.370 sztuk; - motocyklowe zwyczajne, indywidualne, zabytkowe - w ilości 1004 sztuk; - motorowerowe zwyczajne - w ilości 800 sztuk; Rodzaje tablic oraz przewidywana ilość zamówienia Lp. Rodzaje tablic Ilość w sztukach 1 Tablice zwyczajne samochodowe - jednorzędowe 15.000 2 Tablice zwyczajne samochodowe - dwurzędowe 300 3 Tablice samochodowe indywidualne - jednorzędowe 10 4 Tablice samochodowe indywidualne - dwurzędowe 2 5 Tablice samochodowe tymczasowe - jednorzędowe 50 6 Tablice samochodowe tymczasowe badawcze 2 7 Tablice samochodowe zabytkowe - jednorzędowe 4 8 Tablice samochodowe zabytkowe - dwurzędowe 2 9 Tablice zwyczajne motocyklowe 1000 10 Tablice motocyklowe indywidualne 2 11 Tablice motocyklowe zabytkowe 2 12 Tablice zwyczajne motorowerowe 800 3) Przedmiot zamówienia obejmuje również bezpłatny odbiór wycofanych tablic. Złomowanie tablic oddanych do Wydziału Komunikacji i Dróg, kosztem i staraniem Wykonawcy. Protokolarny odbiór tablic do złomowania odbywać się będzie w terminach uzgodnionych z Wykonawcą. 4) Wskazane ilości tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i ostateczna wielkość zamówienia może ulec zmianie. 5) Dostawy będą realizowane sukcesywnie partiami według potrzeb Zamawiającego, na podstawie częściowych zamówień w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia (awaryjnie w następny dzień od dnia złożenia zamówienia), a w części dotyczącej zamówienia wtórników i tablic indywidualnych w terminie nie dłuższym niż 5 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia. 6) Tablice rejestracyjne będą dostarczane Zamawiającemu sukcesywnie na podstawie jego pisemnego zapotrzebowania zawierającego nazwę i ilość towaru przesłanego Wykonawcy drogą elektroniczną, faksem lub zgłoszonego telefonicznie. 7) Tablice rejestracyjne należy dostarczyć do siedziby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu, ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie - do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 8) Koszty związane z dostawą nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiorem tablic wycofanych z użytku ponosi Wykonawca. 9) W przypadku zmiany przepisów w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostawy tablic rejestracyjnych po uwzględnieniu zmian. 10) Producent tablic udzieli 36-miesięcznej gwarancji na wykonane tablice rejestracyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach