Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu

Powiat Świecki ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
  • Data zamieszczenia: 2015-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
    ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
    REGON: 09235097800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Świeckiego związanych z rejestracją pojazdów na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 1137 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy. 2) Dostawa obejmuje tablice rejestracyjne z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi o przeznaczeniu i rozmiarach zgodnych ze wzorami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1522 z późn. zm.), wyprodukowanych zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012r. poz. 585) w ilości zgodnej z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, przy czym Zamawiający planuje, iż ilość zamówionych tablic w okresie wykonania umowy nie będzie wyższa niż 17.174 sztuk: - samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe, zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, zabytkowe w ilości 15.370 sztuk; - motocyklowe zwyczajne, indywidualne, zabytkowe w ilości 1004 sztuk; - motorowerowe zwyczajne w ilości 800 sztuk. Rodzaje tablic oraz przewidywana ilość zamówienia: Lp. Rodzaje tablic Ilość w sztukach 1 Tablice zwyczajne samochodowe - jednorzędowe 15.000 2 Tablice zwyczajne samochodowe - dwurzędowe 300 3 Tablice samochodowe indywidualne - jednorzędowe 10 4 Tablice samochodowe indywidualne - dwurzędowe 2 5 Tablice samochodowe tymczasowe - jednorzędowe 50 6 Tablice samochodowe tymczasowe badawcze 2 7 Tablice samochodowe zabytkowe - jednorzędowe 4 8 Tablice samochodowe zabytkowe - dwurzędowe 2 9 Tablice zwyczajne motocyklowe 1000 10 Tablice motocyklowe indywidualne 2 11 Tablice motocyklowe zabytkowe 2 12 Tablice zwyczajne motorowerowe 800 3) Przedmiot zamówienia obejmuje również bezpłatny odbiór wycofanych tablic. Złomowanie tablic oddanych do Wydziału Komunikacji i Dróg, kosztem i staraniem Wykonawcy. Protokolarny odbiór tablic do złomowania odbywać się będzie w terminach uzgodnionych z Wykonawcą. 4) Wskazane ilości tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i ostateczna wielkość zamówienia może ulec zmianie. 5) Dostawy będą realizowane sukcesywnie partiami według potrzeb Zamawiającego, na podstawie częściowych zamówień w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia (awaryjnie na następny dzień od dnia złożenia zamówienia), a w części dotyczącej zamówienia wtórników i tablic indywidualnych w terminie nie dłuższym niż 5 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia. 6) Tablice rejestracyjne będą dostarczane Zamawiającemu sukcesywnie na podstawie jego pisemnego zapotrzebowania zawierającego nazwę i ilość towaru przesłanego Wykonawcy drogą elektroniczną, faksem lub zgłoszonego telefonicznie. 7) Tablice rejestracyjne należy dostarczyć do siedziby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu, ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie - do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 8) Koszty związane z dostawą nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiorem tablic wycofanych z użytku ponosi Wykonawca. 9) W przypadku zmiany przepisów w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostawy tablic rejestracyjnych po uwzględnieniu zmian. 10) Najkrótszy możliwy termin udzielenia gwarancji na wykonane tablice rejestracyjne to 24 miesiące. Najdłuższy możliwy termin udzielenia gwarancji na wykonane tablice rejestracyjne to 36 miesięcy. Wykonawca w Formularzu ofertowym wskazuje na jaki okres udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonane tablice rejestracyjne. Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach