Przetargi.pl
Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach na 2011 rok

Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-600 Świętochłowice, ul. Katowicka 54
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3491 800 , fax. 32 349 18 12
  • Data zamieszczenia: 2010-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice
    ul. Katowicka 54 54
    41-600 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 32 3491 800, fax. 32 349 18 12
    REGON: 00051589100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietochlowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach na 2011 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach na 2011 rok. Zamawiający szacuje, że w 2011 roku dostawa tablic rejestracyjnych wyniesie: samochodowych zwyczajnych 3000 kompletów tablic samochodowych tymczasowych 50 kompletów tablic samochodowych indywidualnych 5 kompletów tablic samochodowych zabytkowych 5 kompletów tablic motocyklowych zwyczajnych 80 sztuk tablic motocyklowych tymczasowych 10 sztuk tablic motocyklowych indywidualnych 5 sztuk tablic motocyklowych zabytkowych 5 sztuk tablic motorowerowych zwyczajnych 110 sztuk tablic motorowerowych tymczasowych 10 sztuk tablic Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych tablic. Podane w niniejszym rozdziale oraz formularzu cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ) ilości, są szacunkowe. Dostawa tablic rejestracyjnych będzie następować partiami stosownie do potrzeb Zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązuje się przygotować i dostarczyć rejestracje w ramach każdej zamówionej partii w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczy tablice w terminie do 4 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22.07.2002 w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( tekst jedn. z 2007r. Dz. U. nr 186, poz.1322 z późn. zm.). Zamówione tablice należy dostarczyć na koszt wykonawcy do siedziby zamawiającego - 41-600 Świętochłowice ul. Katowicka 54, Wydział Komunikacji pokój nr 19.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swietochlowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach