Powiat Gliwicki ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 332 66 20 , fax. 32 332 66 47
- Data zamieszczenia: 2015-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gliwicki
ul. Zygmunta Starego 17 17
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 32 332 66 20, fax. 32 332 66 47
REGON: 27625498500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja starych tablic rejestracyjnych. Szczegółowy opis rodzaju tablic oraz ich szacunkową ilość przedstawia Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz cenowy a) Tablice rejestracyjne pojazdów muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1522, z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. 2012.585), b) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia odpowiadającego określonym normom lub specyfikacji technicznej, o których mowa w ustawie z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz.U. z 2010 roku nr 138 poz.935) c) Zamawiający zastrzega, że podane w Załączniku nr 1 do SIWZ ilości tablic są szacunkowe. Ilości poszczególnych tablic mogą ulec obniżeniu. Zamawiający nie musi objąć zamówieniem wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. W związku z powyższym, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezamówienia całej ilości oraz wszystkich rodzajów tablic, określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. d) Wykonawcę obciążają wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym : produkcja, załadunek, dostawa, wyładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, odbiór z siedziby Zamawiającego tablic do złomowania i inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia). e) Wykonawca jest zobowiązany do dostawy tablic rejestracyjnych partiami w ilości 25-100 szt. w ciągu 5 dni od przesłania zamówienia. f) Awaryjna partia tablic będzie dostarczana w ilości 1-20 szt. w ciągu 24 godzin od dnia przesłania zamówienia. g) Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy każdą zamówioną partię tablic do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Odbiór jakościowy każdej dostarczonej partii tablic odbywać się będzie w dacie faktycznego wprowadzenia poszczególnej partii do rejestracji pojazdów. Jeżeli w trakcie wprowadzania tablic do rejestracji Zamawiający ujawni wady jakościowe, ilościowe, tablice inne niż zamówione, niezwłocznie powiadomi Wykonawcę z żądaniem wymiany wadliwych tablic bądź uzupełnieniem tablic brakujących. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany, uzupełnienia w terminie 48 godzin od chwili pisemnego powiadomienia o tym fakcie przez Zamawiającego (e-mail; fax). h) W przypadku zmiany, w trakcie trwania umowy, przepisów prawa dotyczących wyrobu tablic, Wykonawca będzie zobowiązany wykonać tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych. i) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 24 miesięcznej gwarancji od momentu dostarczenia tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Gliwicach. j) Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego odbioru (z siedziby Zamawiającego) i złomowania wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych, na własny koszt. Odebrane tablice rejestracyjne podlegają zniszczeniu przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. Odbiór tablic do zniszczenia, nastąpi w ciągu 7 dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.gliwice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji.
Dodano: 2015-11-12 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w ilości nie przekraczającej 40 000 sztuk dla Urzędu Miasta Chorzów Wydziału Spraw Obywatelskich Referat Komunikacji w latach 2016-2018 r. oraz odbiór, kasacja i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku w tym okresie
Dodano: 2015-10-08 - Wykonanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych i ich wtórników oraz dokonywanie odbioru i zagospodarowanie odpadów (zużytych tablic) dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego
Dodano: 2015-07-06 - Wykonanie, dostarczanie tablic rejestracyjnych i odbieranie tablic rejestracyjnych dla pojazdów samochodowych, motocykli i motorowerów oraz złomowanie zniszczonych tablic rejestracyjnych wraz z oprogramowaniem do elektronicznego zamawiania tablic rejestracyjnych i sprzętem komputerowym do obsługi tego oprogramowania
Dodano: 2015-04-29 - Wykonanie, dostawa i montaż elementów małej architektury w ramach zadania pn: Rewitalizacja obiektu - Park Gminny w Ornontowicach, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet VI. Zrównoważony rozwój miast Działanie 6.2. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych Poddziałanie 6.2.2. Rewitalizacja - małe miasta.
Dodano: 2015-03-26 - Wykonywanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla wszystkich rodzajów pojazdów samochodowych, motorowerów i przyczep
Dodano: 2015-03-12 - produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy
Dodano: 2015-02-27 - Edukacja i ukierunkowanie ruchu turystycznego na terenie Beskidzkich Parków Krajobrazowych ze wskazaniem cennych przyrodniczo siedlisk oraz działań czynnej ochrony przyrody wykonywanej w ramach Projektu LIFE12 NAT/PL/000081 Ochrona zbiorowisk nieleśnych na terenie Beskidzkich Parków Krajobrazowych - wykonanie i ustawienie w terenie tablic informacyjno - edukacyjnych
Dodano: 2014-12-02 - Dostawa tablic rejestracyjnych w pełnym asortymencie rodzajowym z terminem dostaw na lata 2015 - 2016
Dodano: 2014-11-21 - Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji.
Dodano: 2014-11-07