Przetargi.pl
Wykonanie, dostarczanie tablic rejestracyjnych i odbieranie tablic rejestracyjnych dla pojazdów samochodowych, motocykli i motorowerów oraz złomowanie zniszczonych tablic rejestracyjnych wraz z oprogramowaniem do elektronicznego zamawiania tablic rejestracyjnych i sprzętem komputerowym do obsługi tego oprogramowania

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2956700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2015-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 2956700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie, dostarczanie tablic rejestracyjnych i odbieranie tablic rejestracyjnych dla pojazdów samochodowych, motocykli i motorowerów oraz złomowanie zniszczonych tablic rejestracyjnych wraz z oprogramowaniem do elektronicznego zamawiania tablic rejestracyjnych i sprzętem komputerowym do obsługi tego oprogramowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostarczenie tablic rejestracyjnych i odbieranie tablic rejestracyjnych dla pojazdów samochodowych, motocykli i motorowerów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów z dnia 22 lipca 2002 r.(Dz. U. z 2014 r. poz 1522 z późn. zm.) wraz z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych z dnia 02 maja 2012r. (Dz. U. z 2012 r. poz 585), normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2014 r. poz 1645 z późn. zm.) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi oraz złomowanie wycofanych tablic rejestracyjnych uniemożliwiające ich ponowne użycie wraz z oprogramowaniem do elektronicznego zamawiania tablic rejestracyjnych i sprzętem komputerowym do obsługi tego oprogramowania. W przypadku zmiany powyższych przepisów w tracie trwania umowy Wykonawca będzie zobowiązany wykonać tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych. 2. Zamawiający zleci wykonanie tablic rejestracyjnych seryjnych, wtórników oraz zamawianych jednostkowo w zależności od potrzeb Urzędu - każdorazowo zleconych zamówieniem. Wykonawca będzie dostarczał (w postaci paczek po 50 sztuk) przedmiotowe tablice oraz odbierał tablice przeznaczone do złomowania przygotowane przez Wydział Komunikacji i Drogownictwa (w postaci przygotowanych paczek) - o zawartości opisanej w protokole przekazania. Odbiór tablic rejestracyjnych powinien odbywać się raz w tygodniu (w godzinach pracy Urzędu), a sposób ich kasacji winien być zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia tablic seryjnych. Dostawa wtórników tablic rejestracyjnych, jak również tablic rejestracyjnych zamawianych jednostkowo na indywidualnie żądanie Zamawiającego odbywać się będzie w terminie zadeklarowanym w ofercie. W nagłych przypadkach termin dostawy zamówienia wyniesie 24 godziny. Dostarczanie tablic rejestracyjnych i wtórników tablic rejestracyjnych nastąpi każdorazowo na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostarczanie, wnoszenie i wynoszenie tablic do pomieszczeń Wydziału Komunikacji i Drogownictwa, odbiór, złomowanie jak również zabezpieczenie pojemników do składowania tablic winny być wkalkulowane w cenę oferty. 4. Zamówienie będzie realizowane według potrzeb Zamawiającego do wysokości maksymalnej nominalnej wartości umowy tj. do kwoty 700.000,00 złotych (siedemset tysięcy złotych 00/100) brutto. Ustalenie poziomu finansowania umowy na dany rok budżetowy odbywać się będzie aneksami przygotowanymi przez Zamawiającego do wysokości środków finansowych zabezpieczonych w budżecie na dany rok kalendarzowy. 5. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone tablice rejestracyjne licząc od daty wydania tablicy rejestracyjnej właścicielowi pojazdu. 6. Rodzaje zamawianych tablic: 6.1. samochodowych: zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe, badawcze, dyplomatyczne (jedno i dwurzędowe), 6.2. motocyklowych: zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe, badawcze, dyplomatyczne, 6.3. motorowerowych: zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe, badawcze, dyplomatyczne. 7. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia oprogramowania do elektronicznego zamawiania tablic rejestracyjnych wraz ze sprzętem komputerowym. 8. Minimalne wymagania dla oprogramowania do elektronicznego zamawiania tablic rejestracyjnych. 8.1. Zamawiający zleci użyczenie sprzętu komputerowego i instalację oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Oprogramowanie będzie przeznaczone dla jednego stanowiska komputerowego dostarczonego wraz z oprogramowaniem dla tablic rejestracyjnych. Wykonawca zapewni przeszkolenie minimum 5 osób w zakresie prawidłowej obsługi przedmiotowego oprogramowania w terminie do 3 dni roboczych od daty podpisania umowy. 8.2. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy funkcjonalności: 8.2.1. Możliwość automatycznego tworzenia zamówień na wszystkie wymagane rodzaje tablic rejestracyjnych, również wtórniki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów z dnia 22 lipca 2002r. (Dz. U. z 2014 r. poz 1522 z późń. zm.). Posiadać prosty i intuicyjny formularz zamówień z możliwością wysyłania zamówień drogą elektroniczną oraz sporządzania wydruku wykonanego zamówienia. Program powinien udostępnić po zakończeniu jego działania swobodne korzystanie ze sprzętu komputerowego w środowisku Windows. 8.2.2. Elektroniczną akceptację zamówień wraz z możliwością wysyłki zamówień drogą elektroniczną i wydrukiem złożonego zamówienia. 8.2.3. Automatyczną weryfikację wyróżników i numerów już wykorzystanych z opcją zabezpieczającą przed błędami w zamówieniach (tzw. gospodarka numerami), aplikacja musi posiadać możliwość śledzenia jakie numery były już zamówione, jak również musi uniemożliwić możliwość powtórnego zamówienia tych samych numerów tablic seryjnych. 8.2.4. Aplikacja musi umożliwiać ewidencję zamówień oraz weryfikację wartościową i ilościową stanu realizacji umowy oraz dokonywać obliczania ilości zamawianych tablic rejestracyjnych. 8.2.5. Umożliwienie filtrowania zamówień na tablice rejestracyjne - z określeniem na jakim etapie przetwarzania znajduje się zamówienie. 8.2.6. Baza danych powinna umożliwiać odszukanie zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia, na podstawie, którego została ona zamówiona - dotyczy tablic seryjnych, jak również wtórników. 8.2.7. Baza danych powinna umożliwiać przechowywanie na dysku informacji o dokonanych zamówieniach z możliwością ich wydruków. Praca aplikacji winna odbywać się na oprogramowaniu w trybie off-line lub on-line jednakże baza danych musi znajdować się na dysku twardym (HDD) Zamawiającego. 8.2.8. Zainstalowana baza danych powinna posiadać dedykowane, bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i umożliwiać wykonanie kopii bezpieczeństwa oraz przywrócenie danych z wykonanej wcześniej kopii. 8.3. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie do obsługi tablic rejestracyjnych dostosowane było do dostarczonego sprzętu komputerowego. Ponadto Zamawiający wymaga aby przed podpisaniem umowy Wykonawca złożył oświadczenie, iż posiada prawa autorskie/licencje do zaproponowanego oprogramowania uprawniające go do użyczenia Zamawiającemu w celu realizacji umowy. 8.4. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wraz z oprogramowaniem licencji, nośnika oraz pełnej, niezbędnej dokumentacji do prawidłowej i zgodnej z prawem eksploatacji programu w tym także instrukcji jej użytkowania w języku polskim. Oprogramowanie zostanie zainstalowane na dostarczonym sprzęcie komputerowym. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia aktualizacji oprogramowania w przypadku zmian w przepisach i/lub potrzeby rozszerzenia funkcjonalności aplikacji przez cały okres trwania umowy. Ustala się, że termin rozszerzenia funkcjonalności programu komputerowego nie będzie przekraczał terminu wejścia w życie zmian w tych przepisach. Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia problemu/usterki w terminie do 24 godzin od daty zgłoszenia przez Zleceniodawcę. W okresie usuwania problemu/usterki Zleceniodawca będzie dokonywał zamówień telefonicznie, lub faksem, lub pocztą elektroniczną na numer i adres poczty elektronicznej wskazanej przez Wykonawcę. Zamawiający dokona zgłoszenia przedmiotowego problemu/usterki - telefonicznie, lub faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania zamówień telefonicznie lub na wskazany numer faksu Wykonawcy, każdorazowo w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności. 8.5. Zamawiający zleci dostarczenie, instalację oraz minimum 36 miesięczny serwis dla sprzętu komputerowego. 8.6. Minimalne wymagania dla sprzętu komputerowego na którym będzie zainstalowane oprogramowanie do elektronicznego zamawiania tablic rejestracyjnych: 8.6.1. Komputer przenośny typu laptop 8.6.2. Rozmiar ekranu: 15,6 cala, panoramiczny, LED 8.6.3. Rozdzielczość: 1366 x 768 8.6.4. Zainstalowany system operacyjny Windows 8.1 PL Professional (wersja 64 bitowa) 8.6.5. Procesor osiągający w testach wydajność nie mniejszą niż: 4,000 8.6.6. Wielkość pamięci operacyjnej: 4GB DDR3 8.6.7. Pojemność dysku twardego (HDD) 500 GB 8.6.8. Typ napędu optycznego: nagrywarka DVD-RW 8.6.9. Karta graficzna zintegrowana. 8.6.10. Karta dźwiękowa zintegrowana. 8.6.11. Łączność: LAN 10/100/1000/Mbps, DC-in (wejście zasilania ) - 1 sztuka, VGA (D-sub) - 1 szt., RJ-45 (LAN) - 1 szt. 8.6.12. Porty: 1 wejście słuchawkowe, 1 wejście mikrofonowe, 1 port VGA, 4 porty USB 2.0 1 złącze RJ-45, 1 złącze RJ-11, wejście zasilania, czytnik kart pamięci. 8.6.13. Typ wskaźnika: touchpad oraz mysz bezprzewodowa. 8.6.14. Czas pracy na akumulatorze 4 godziny. 8.6.15. Torba do przechowywania laptopa. 8.7. W przypadku naprawy/serwisowania laptopa i stwierdzenia awarii dysku twardego (HDD) - uszkodzony dysk twardy zostaje każdorazowo u Zamawiającego. 8.8. Użyczenie, aktualizacja i serwis oprogramowania oraz dostarczenie sprzętu do jego obsługi wraz z serwisem winny być wkalkulowane w cenę oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 16 000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. - konto nr 57 1560 0013 2002 3620 7000 0049 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust.4 Ustawy. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. 4. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Wydziale Księgowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna pokój nr 320, III piętro. Wskazane jest dołączenie kserokopii złożonego dokumentu do oferty. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. 5. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 Ustawy. 6. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 Ustawy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust.3 Ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 Ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy wtórników tablic rejestracyjnych i tablic rejestracyjnych zamawianych jednostkowo na indywidualnie żądanie Zamawiającego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach