Przetargi.pl
Zakup i dostawa systemu chromatografu gazowego połączonego ze spektrometrem mas do analizy cieczy po hydrotermalnej karbonizacji dla WIPOŚ.

Politechnika Łódzka ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, Wólczańska 213
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426313787
  • Data zamieszczenia: 2023-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka
    Wólczańska 213
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426313787
    REGON: 000001583
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.p.lodz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa systemu chromatografu gazowego połączonego ze spektrometrem mas do analizy cieczy po hydrotermalnej karbonizacji dla WIPOŚ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „ Zakup i dostawa systemu chromatografu gazowego połączonego ze spektrometrem mas do analizy cieczy po hydrotermalnej karbonizacji.” dla Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej –szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacja techniczna -załącznik nr 2 do SWZ.1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) zakup i dostawę systemu chromatografu gazowego połączonego ze spektrometrem mas do analizy cieczy po hydrotermalnej karbonizacji.2) załadunek, transport i rozładunek aparatury we wskazanym miejscu przez Zamawiającego w jego siedzibie (Politechnika Łódzka Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska - Laboratorium 301 w budynku A6 przy ul. Wólczańskiej 175 w Łodzi)3) instalacja i uruchomienie aparatury,4) Szkolenia personelu w siedzibie zainstalowania aparatu:- 2 dni/łącznie 16 godzin szkolenia po instalacji dla 2-3 osób,- 1 dzień szkolenia (8 godzin) po około 2 miesiącach od instalacji dla 2-3 osób po wcześniejszej informacji mailowej. 5) świadczenie usług serwisowych przez cały okres gwarancji. 6) Serwis pogwarancyjny: - czas naprawy w ciągu 30 dni od zgłoszenia awarii, - dostępność do części minimum 10 lat od dnia ustania gwarancji7) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesięcznej gwarancji dla oferowanej aparatury.*Szczegółowe warunki dotyczące realizacji gwarancji określone są w § 5 „Projektu umowy” załącznik nr 7 do SWZ3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji tzn. nieużywany przed dniem dostawy z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. 4. Dostarczony przedmiot zamówienia nie może być przedmiotem ekspozycji, prototypem.5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych. Nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 6. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być kompletny, tj. zawierać pełne oprzyrządowanie i akcesoria niezbędne do prawidłowej pracy wszystkich komponentów wchodzących w jego skład w pełnym zakresie zadeklarowanych parametrów technicznych. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie normy stawiane takiej aparaturze przez obowiązujące prawo oraz wszelkie wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi i posiadać wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty itp. Aparatura powinna odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i posiadać odpowiednie pozwolenia dopuszczające do obrotu na terenie UE.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38432200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach