Komenda Portu Wojennego ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Steyera
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261-242581 , fax. 261-242309
- Data zamieszczenia: 2019-04-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Portu Wojennego
ul. Steyera 28
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 261-242581, fax. 261-242309
REGON: 81114359400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpws.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: OBRONA NARODOWA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa środków czystości z podziałem na części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa środków czystości z podziałem na części: Część I: Zakup i dostawa środków czystości, wyrobów papierowych oraz drobnego sprzętu gospodarczego dla infrastruktury zgodnie z Wykazem asortymentowym stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ (do pobrania osobno). Część II: Zakup i dostawa środków czystości dla służby żywnościowej zgodnie z Wykazem asortymentowym stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ (do pobrania osobno). Część III: Zakup i dostawa środków czystości dla służby mundurowej zgodnie z Wykazem asortymentowym stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ (do pobrania osobno). Dostarczone środki czystości powinny posiadać datę przydatności: - minimum 12 miesięcy od daty produkcji, oraz rok produkcji 2019 dla części I; - minimum 18 miesięcy od daty produkcji, oraz rok produkcji 2019 dla części II i III. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1%: Część nr 1: 422,28 zł (słownie: czterysta dwadzieścia dwa złote 28/100); Część nr 2: 921,34 zł (słownie: dziewięćset dwadzieścia jeden złotych 34/100); Część nr 3: 426,88 zł (słownie: czterysta dwadzieścia sześć złotych 88/100); 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w następujących formach: a)pieniądzu - wpłata przelewem na konto nr 34 1010 1599 0022 1913 9120 1000; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym wpłaconym na ww. konto Zamawiającego; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4.Wadium składane w jednej z form, o których mowa w pkt 3, ppkt c), d) e) lub poręczeniach bankowych Wykonawca przesyła na adres Zamawiającego, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Wadium zostanie zdeponowane/-a w Kasie Zamawiającego (w jego siedzibie). Potwierdzenie zdeponowania w kasie w/w dokumentu zostanie dołączone do oferty Wykonawcy po otwarciu ofert na posiedzeniu Komisji przetargowej. Adres Zamawiającego, na który należy przesłać w/w dokument:KOMENDA PORTU WOJENNEGO, ul. Steyera 28, 72-600 Świnoujście 5.Dopuszcza się osobiste złożenie dokumentu w pok. Nr 115, budynek 34 (sztab KPW) w dniu otwarcia ofert, przed terminem ich składania. Wadium zostanie zdeponowane w Kasie Zamawiającego przez pracownika Sekcji zamówień publicznych. Potwierdzenie zdeponowania w kasie w/w dokumentu zostanie dołączone do oferty Wykonawcy po otwarciu ofert na posiedzeniu Komisji przetargowej. 6.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 7.Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Pzp. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy, o treści zgodnej ze wzorem określonym wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2) wykaz asortymentowy odpowiednio dla każdej z części, 3) pełnomocnictwo (jeżeli takie występuje).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych dla Centrum Usług Wspólnych"
Dodano: 2020-11-10 - Dostawa sprzętu elektronicznego dla realizacji projektu Edukacja w Gminie Sławno szansą na udaną przyszłość
Dodano: 2018-01-30 - Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek Rimage Everest 2400 i Rimage 2000i oraz zestaw do DPI 4101 Disc Publisher Primera dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2018-01-19 - Dostawa sprzętu elektronicznego dla realizacji projektu Edukacja w Gminie Sławno szansą na udaną przyszłość
Dodano: 2018-01-09 - Dostawa artykułów informatycznych, tuszów, tonerów, niszczarek i drukarek dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach
Dodano: 2017-08-21